14 de febrer del 2022

Guineus i més guineus

Amb el confinament, vaig arribar a acumular fins a tres guineus: la de Hello Lady Ellie, la de Tra Nguyen Ami i la de Foxy Crochet, sense comptar la Lou i la seva petita guineu, disseny de Lulu Compotine. Per sort, sembla que hi ha molta gent, com jo, enamorada d'aquest animal salvatge amb mala fama als boscos perquè els últims mesos, en què han tornat els mercats d'artesania habituals, les he venut totes. 

Sense existències de guineus, ja podia triar-ne una altra entre totes les que tinc anotades a la llista de projectes pendents. D'entre set opcions sí, sí, hi ha set patrons de guineus a la cua, vaig triar aquest de Little Fish Crocheterie, una dissenyadora potser no gaire coneguda i amb pocs patrons propis però que a partir d'ara sense dubte et recomano.

I és que el patró és fabulós: les formes són molt originals i el jacquard tècnica que hauràs d'aplicar tant al cap i les orelles com al cos i la cua està perfectament calculat.

L'únic problema amb aquesta adorable guineu va ser la meva poca-traça amb els ulls. En el procés d'esculpir-los ja saps que només hi ha una oportunitat: si no queden bé a la primera, ja l'has espifiada, que és justament el que em va passar a mi. 

D'altra banda, fer brodats al voltant dels ulls i Little Fish Crocheterie en proposa dos: una puntada inferior blanca i una puntada superior negra per donar-hi més expressivitat sempre em resulta difícil. Tot i que ho he provat de totes les maneres tant abans de col·locar les platines dels ulls com després, rarament me'n surto. I menys encara si pel mig hi ha el fil per esculpir-los.

Sigui com sigui, crec que la meva manca de destresa no resta mèrits a aquest meravellós disseny de Little Fish Crocheterie.

Que si faré les sis guineus que queden a la llista de projectes pendents? Per descomptat. El que t'has de preguntar no és si tornaré a fer una guineu sinó quant trigaré a fer-la.

14 comentaris:

  1. Judith, és una monada aquesta guineu, com totes les altres, però aquesta potser la més dolça.
    M'encanta.
    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també la trobo tan dolça amb aquesta carona... 😍 Gràcies, Glòria!

      Elimina
  2. Respostes
    1. Muchas gracias, Diana! El mérito es de la diseñadora... 😉

      Elimina
  3. Me encanta el zorrito, es una preciosidad.
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ay, gracias, Charo! Es que tengo debilidad por los zorritos...

      Elimina
  4. Te ha quedado precioso!!! PRECIOSO!!!
    Tiene una expresión que me encanta... yo no veo mal los ojos... casi mejor que en el original...
    Y si... me animaré... usando el front loop como me has dicho...
    Un besito

    ResponElimina
    Respostes
    1. Por fin he conseguido convencerte! Jajaja! Es taaan bonito, Ana! Seguro que te queda genial! Muaks!

      Elimina
  5. Puedes decir lo que quieras, pero en realidad el zorro es precioso y tiene una expresión preciosa hasta sin las hebras alrededor del ojo. Un trabajo excepcional.

    Bicos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, Leti! Es que lo de bordar los ojos tiene su aquel... 😅 La verdad es que el patrón es de 10 y eso se nota... Bicos!

      Elimina
  6. Tiene una expresión muy particular esa zorrita, me encanta. Te ha quedado de fábula. Me parece que buscaré a la diseñadora, leer que un jacquard está calculado a la perfección hace que toque palmas con las orejas, te digo la verdad, aun no he dado con un patrón con esta técnica que queden los colores donde han de quedar si no te dejas las cejas contando y viendo como repartir y cambiarlo, es tedioso de verdad.
    HUmmmm yo los veo bien tus ojitos, que les encuentras de mal? Lo de la hebrita esa blanca alrededor de los ojos a mi me trae de cabeza también o se me esconde debajo del ojo o queda donde se le ocurre :( . En fin...seguiremos practicando jiji
    Besote!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja! Ya veo que las dos peleamos con el bordado blanco de los ojos. Me pasa igual!!! A veces me queda bien de pura chiripa pero normalmente es un desastre. En cuanto al jacquard, te asseguro que queda perfecto. Eso sí, hay que trabajar solo en front loops. Gracias por la visita, Ayla! Un beso!

      Elimina
  7. Ohh..no me extraña nada que te los quiten de las manos ja ja
    Precioso! la diseñadora tiene mérito, de acuerdo...peeero la tejedora en este caso, mejora el amigurumi un montón ;-))
    Muaks

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ay, que me sonrojo... Gracias, Ani! Pues es verdad que me los quitan de las manos... Será que no soy la única loca con los zorros. Jajaja. Aunque puede que éste me lo quede para mí... Muaks!

      Elimina