2 de novembre del 2020

Amant de les guineus o tocada del bolet

Segur que no et sorprendrà que torni amb una altra guineu amigurumi. En aquesta ocasió, és un disseny de Tra Nguyen Ami. Vaig comprar el patró el mes d'abril, en ple confinament, quan aquesta dissenyadora vietnamita era encara poc coneguda a les xarxes, però la meva guineu ha hagut d'esperar fins a la tardor, quan Tra Nguyen frega ja els 20.000 seguidors a Instagram, entre altres coses perquè el mes d'abril ja n'havia fet dues més, una de Hello Lady Ellie i l'altra de Lulu Compotine. Una cosa és ser una amant de les guineus i una altra de ben diferent, semblar tocada del bolet (o estar como un cencerro, per a les que em llegiu en la traducció a l'espanyol).

Em feia una mica de por arriscar-me amb una dissenyadora poc coneguda suposo que per una de les meves últimes experiències, concretament amb una marieta i una altra dissenyadora vietnamita, però el patró és molt correcte i el resultat m'encanta. I això que hi havia alguns factors en contra, com un cap enorme de 78 punts de diàmetre i que no he tingut gaire traça a esculpir els ulls.

El patró, amb bastantes fotos del pas a pas, té grans encerts, com els brodats i la cua amb tapestry. Tot i això, hi he fet, com sempre, alguns canvis aquí i allà: els braços més llargs, la cua més curta... També he afegit una filera a les orelles, que em quedaven massa petites. De fet, mirant amb atenció les fotos del disseny original, jo crec que també tenen una filera més del que indica el patró.

Pel que fa als colors, com que ja havia pogut renovar el meu stash després del confinament, he tornat a triar aquest color caldera tan bonic. Per a la samarreta, en la qual per cert he desestimat les ratlles desiguals del patró original, el color mostassa i per a la corbata de llacet, un color rosa vell, una combinació que darrerament repeteixo sempre que puc.

Tot i que intento dissimular-ho, segur que en aquestes alçades, amb tres guineus amigurumi en un any, estàs convençuda que estic tocada del bolet. Per si encara tens dubtes, he de confessar que a la meva llista d'amigurumis pendents hi ha almenys quatre guineus més. Però no et preocupis, que les aniré dosificant.

8 comentaris:

  1. Qué bien te ha quedado!!!! Es una monada!!!
    Tiene cara de bueno y aplicado... no?

    Oye… no pasa nada por hacer muchos zorros… o mucho de algo… no…? Barriendo para casa con la colección de conejos… jajaja

    Me he reído cuando he leído lo del factor en contra de la cabezota... es lo mismo que sentí yo cuando leí el patrón del cerdito y la abeja… pero al final quedan bien!
    Bueno, aún no publico la abeja… pero ha quedado muy chula!!!

    Volviendo al zorro… la elección de los colores me encanta!!!

    Y vi en IG un video de cómo “esculpías” la parte de los ojos… qué pasó?
    Un besote!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí! Queda genial a pesar de la cabezota! Creo que tu cerdito también tenía cara de bueno... Vendrá de serie con el patrón... Jajaja. Lo de esculpir los ojos iba bien pero a veces los nudos no hacen lo que yo quiero... Jajaja. Lo tuyo con los conejos creo que es más grave, eh? Pero voy por el camino... Como he dicho, hay por lo menos cuatro zorros más en la lista de amigurumis pendientes. Un beso grande, Ana!

      Elimina
  2. me encanta como te ha quedado y la combinacion de colores que has elegido; que quieres que te diga, a mi me pasa en lugar de con zorros con osos...oso que veo oso que tejo y si no me lo invento jajajaja, yo tambien debo estar tocada del ala (aunque tu dices tocada de la seta jajajaja) un besito.maria:)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja! Ana, con los conejos; tú, con los osos, y yo, con los zorros. Pues menudo zoológico! Muchas gracias, María! Muaks!

      Elimina
  3. Me gusta que "estés tocada de la cabeza" si eso significa que seguirás haciendo zorros, resultan encantadores y éste es adorable, con su cabezota que le queda genial!!!
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Por supuesto que seguiré, Pilar! Lo de estar como un cencerro (o tocada de la seta, en catalán) ya no tiene arreglo. Así que espero que sigas ahí para ver mis nuevas locuras... ;) Un beso!

      Elimina
  4. Uyyy que zorrito tan lindo y elegante si lleva pajarita y todo, jeje. Pues que bien que te decantes por zorritos, jeje, no como yo que cosa veo cosa que me enamoro (bueno dentro de un orden claro, que soy un pelín tiquismiquis, como el muñeco no me entre por el ojo....)
    Me gusta mucho tu zorrito aunque no nos enseña el rabito (tendré yo manía con ver los rabitos y todos se quedan en la trasera de las fotos :(( ). Ves tu como cada uno estamos un poco "tocats del bolet" jjeje.
    Besote!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja! Es que me aburro con las sesiones de fotos. A mí con una que me quede decente ya me vale. Pero la verdad es que el rabito merecía una foto. Un beso, Ayla!

      Elimina