16 de novembre del 2020

De ruquets i descobriments

Feia molt de temps que volia fer un ruquet amigurumi. De fet, tenia un parell de dissenys a la llista d'amigurumis pendents però suposo que no m'agradaven prou perquè mai eren una prioritat fins que vaig descobrir aquest ruquet de Cutie Me Store, que els va desbancar en un tres i no res.

En aquestes alçades, tinc clar que si no m'entusiasma un disseny és que no és la millor tria. Així que m'alegro d'haver esperat a trobar un ruquet que m'entusiasmés, perquè el patró és genial. I venint de mi, que soc bastant crítica amb els patrons, això és molt dir.

No et pensis, que després del gat d'Airali Design i de la llama d'Aukillu em feia força peresa tornar a fer un amigurumi a quatre potes. Pero m'he trobat amb una autèntica obra d'enginyeria, amb un resultat impressionant que fins i tot m'he atrevit a fotografiar.

L'altre gran atractiu d'aquest patró, sobretot per a les que odien cosir jo cada vegada menys, és que les potes i les orelles s'incorporen en el procés de teixir amb una precisió matemàtica i que per tant no s'ha de cosir pràcticament res: només el cap i la cua.

Parlant del cap, potser és un pèl gros per al meu gust, però també és veritat que no l'he acabat d'encertar a l'hora de cosir perquè havia de quedar una mica més inclinat. El disseny també és genial quant al cos, que va fent la forma de la gropa. Això sí, amb tantes disminucions seguides cal vigilar la tensió per evitar forats indesitjats. La cua també es molt divertida. Per rematar-la, una borla que aquesta dissenyadora ucraïnesa proposa fer amb una forquilla.

El toc simpàtic s'aconsegueix amb un serrell mig despentinat. El patró fins i tot indica quants fils necessites i de quina llargada.

El resultat de tot plegat és un ruquet molt simpàtic i un gran descobriment en el món del disseny amigurumi.

14 comentaris:

  1. Estimada Judith, tinc un amic que va ser president dels tres tombs i sempre em diu que li faci un ruc, mai he trobat cap que fos tan espectacular com aquest. M'encanta molt. Està genial. Felicitats guapa

    ResponElimina
    Respostes
    1. És que el patró és espectacular. Així no té mèrit! Hahaha! Espero que li regalis un ruquet al teu amic. Segur que li encantarà. Un petó ben fort!

      Elimina
  2. Que bonito y tierno te ha quedado, como el amiguito de Winnieh the Pooh!
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, se parece un poco con ese flequillo! Jajaja. Gracias, Diana!

      Elimina
  3. Me encanta Judith!
    Lo vi en IG y me enamoré!
    No conocía a esta diseñadora y tiene patrones muy chulos!
    Es verdad que la parte de abajo queda genial... al menos enla foto que nos enseñas... Qué gusto da cuando un patrón está bien explicado... jejeje
    Me chiflan esos pelillos... y la cola!!!
    Qué tal se sujeta la cabeza?

    ResponElimina
    Respostes
    1. No la conocías? Yo tenía un par de patrones suyos en la lista y después de éste seguro que hago otro. Hacía tiempo que no me topaba con un patrón tan perfecto. La cabeza se sujeta perfectamente. Ya te digo que es una obra de ingeniería. Jajaja. Y la colita con esa borla es muy graciosa! Un beso, Ana!

      Elimina
  4. me gusta muchisimo como queda la parte de abajo (uy que mal suena asi no? jajaja)..fuera de coñas, al menos en la foto queda perfecto y es una parte que siempre, al menos a mi, me lleva a conflicto; encontrar un patron sin pega, a mi me resulta mision imposible , debe ser la edad jajaja. Tu burrito es una autentica pocholada.un besito.maria:)

    ResponElimina
    Respostes
    1. En la foto y fuera de la foto! Te aseguro que es perfecto! Y ya sabes que soy bastante crítica con los patrones... También debe ser la edad... Jajaja. Gracias, María!

      Elimina
  5. Ohhhh que burrito tan tierno,jajaja, me encanta, tiene una carita muy dulce.
    Las 4 patas van sin coser??? jajajaja, que lindo, aún me gusta mas, porque al coserlas siempre queda algo de juego, nunca tienen ese aguante que seguro que tienen esas, me ha encantado!!!!!
    Hummmm, pelín cabezón si que es, jajaja, aunque sea un burrito, mira que me pone a mí cara de hummmm cuando veo cabezas gigantes, jijij.
    Es precioso de verdad, lo único que le veo pelín raro es la parte del cuello, no se....tiene una forma que no acaba de cuadrarme (mira que tampoco soy yo tiquismiquis con las formas y patrones, jjeje). El flequillo es lo más, jajaja, le queda estupendísimo :D
    Besote!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, se tiene en pie a pesar del cabezón! Jajaja. A mí el cuello me parece una gran idea porque permite la inclinación de la cabeza, aunque quizás es un poco cuellicorto para tanta cabeza. Pero tienes razón en que el flequillo es lo mejor. Gracias por la visita, Ayla!

      Elimina
  6. Hola Judith:
    Ha sido entrar, ver esa imagen y quedar enamorada de este borrico. Me encanta!
    Y ver que el patrón encaja al milímetro es una maravilla.
    Un acierto!
    Muaks

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es que este borrico es un robacorazones... Y entre este flequillo y la melena de la zebra de Ana te has enamorado por partida doble. Jajaja. Un beso, Ani!

      Elimina
  7. Bonito,dulce,gracioso con esas orejotas y despeinado de flequillo igual que yo jaaa!! me encanta.
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja! Como yo! Desde que llevo el pelo corto no sé lo que es un peine! A mí también me parece muy gracioso el burrito! Gracias, Pilar!

      Elimina