1 d’abril del 2019

Una conilleta a-do-ra-ble

D'acord. Ho retiro. Sempre dic que no soc d'ossets i conillets però enguany ja te n'he ensenyat un de cada i encara tinc més ossos en cartera. I és que segur que coincideixes amb mi: aquesta conilleta és a-do-ra-ble! És un disseny de Lulu loves the moon, una dissenyadora austríaca no gaire coneguda que ha triomfat amb aquest patró.


I si la foto enamora, el patró també. No hi puc posar cap pega. És un patró senzill i amb un resultat impecable. A més, inclou tres possibilitats per fer ulls. Jo vaig triar l'opció fàcil, que són els ulls de seguretat, la més recomanable quan una no té grans habilitats per brodar.

Generalment, soc partidària del menys és més però en aquesta ocasió no m'hi vaig poder resistir i la Peaches aquest és el nom de la conilleta porta tots els seus complements: el jersei amb volant i la gorreta pixie. Això sí, vaig haver d'ajustar el volant i sobretot la gorra. El cert és que amb les peces de roba sempre he de fer ajustaments i encara no entenc per què. No crec que sigui ni pel fil ni pel cotó sintètic. Potser és per la tensió a l'hora de teixir? Tu què en penses?

Pel que fa als colors, tenia en ment el rosa però, perquè no fos un rosa clàssic, vaig triar aquesta mena de rosa vi. El resultat m'encanta, tot i que queda una mica apagat.


Per alegrar la foto, res millor que aquesta flor artificial que em van deixar a la meva floristeria habitual quan els vaig confessar que el preu em semblava molt alt tenint en compte que l'únic objectiu era la sessió de fotos. I és que vaig enllestir la Peaches en ple hivern per tant, no era temps de peònies– però la foto va quedar tan primaveral que l'he reservat per donar la benvinguda a la primavera.

I tu, com portes la primavera?

6 comentaris:

  1. Que bonitaaaaaaaaa! la verdad es que es preciosa, y yo que si soy de ositos, conejos, y demas bichillos adorables, pues eso, me requeteencanta!
    Y los colores..de 10!
    Una preciosa forma de dar la bienvenida a la primavera junto a esa flor!!!
    Muaks!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias, Ani! Y si eres de conejitos, éste es 100% recomendable. Un besazo!

      Elimina
  2. Ooooooh, jo també la tinc pendent, m'encanta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs posa fil a l'agulla (ai, al ganxet!) perquè és genial! Gràcies per la visita, Glòria, i un petonàs!

      Elimina
  3. No te lo vas a creer.... tengo a mi Peaches-Chocolate (marron) casi casi terminado... pero como no me cuadra el gorro... esta esperando... *.*
    Me encanta como te ha quedado!!!
    Y qué buena idea usar flores artificiales... te la copio... que siempre ando con problemas para poner algo que "acompane" al bichito... jejeje
    Ah... y yo soy de conejitos, ositos, perritos y todo todo lo "-ito" jajaja

    ResponElimina
    Respostes
    1. Cierto! Jajaja! Y todo lo que acaba en -ito te queda genial! A mí tampoco me cuadraba el gorrito pero Peaches es tan adorable que no pude esperar a terminarla. En cuanto al atrezzo de las fotos, no es muy original pero, por supuesto, puedes usar la idea. Ya sabes que yo te copié los cubitos de hielo para el pingüino. Jajaja. Un besazo!

      Elimina