25 de març del 2019

Des de la selva amazònica

No crec que ningú tingui un dia la necessitat de posar-se a buscar patrons per fer la versió amigurumi d'un indi de l'Amazones. Tampoc va ser el meu cas. En realitat vaig descobrir aquest patró de Karline Konfetti per un cúmul de casualitats, però ja no vaig poder parar fins a aconseguir-lo.


Primera casualitat: La Karline va ser una de les guanyadores del sorteig que vaig fer a Instagram el mes de juny per celebrar els 1.000 seguidors. I de fet, va ser molta casualitat perquè ella ni tan sols em seguia però una amiga seva sí. I el premi va ser per a l'amiga i les dues persones que havia esmentat en els comentaris, una de les quals va ser la Karline. Segona casualitat: Arran d'això, aquesta dissenyadora alemanya i jo vam començar a seguir-nos mútuament. Tercera casualitat: L'algoritme d'Instagram resta visibilitat a un compte quan els seus seguidors interaccionen poc i no solen fer like ni escriure comentaris. No és el meu cas i, per tant, vaig seguir els progressos que feia la Karline en el procés de disseny d'aquest amigurumi. Quarta casualitat: Finalment, la Karline va anunciar que el patró ja estava a la venda a Etsy, de moment en alemany, i que aviat estaria disponible en anglès. Després d'unes setmanes esperant, vaig voler comprovar si ja hi havia la traducció a l'anglès i vaig descobrir que el patró estava disponible també en espanyol! Cap problema! També en sé, d'espanyol! Cinquena casualitat: Es veu que vaig comprar el patró en el moment oportú perquè ara, quan volia posar l'enllaç a Etsy, sembla que la Karline Konfetti ha tancat la seva botiga. Quina llàstima!

I, tot i que potser no té gaire sentit que ressenyi un patró que ja no pots adquirir, no vull deixar de dir que el patró és fantàstic i que no hi he fet ni una sola modificació. És veritat que la traducció a l'espanyol era una mica macarrònica en algun fragment però res que no es pugui solucionar amb una mica d'intuïció. Això sí, el cabell m'ha quedat una mica just: era difícil preveure el resultat final abans de cosir i no ho vaig poder evitar. El patró, a més, inclou les instruccions per fer en Pip, aquest moixó amic d'en Yari, l'indígena que jo m'imagino a la selva amazònica.


I tu, qui t'agrada més? En Yari o en Pip?

15 comentaris:

  1. Imposible elegir ya que los dos me parecen super bonitos y graciosos!!
    Besos.

    ResponElimina
  2. Que xulos! M'agraden els dos però el Pip és tan mono....
    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Síííí! Jo tampoc no sabria quin triar. Gràcies per la visita, Mònica.

      Elimina
  3. Que chulada! La verdad es que es un amigurumi precioso, y poco visto! Y tantas casualidades han sido necesarias para que pudieras conseguir esta monada!
    El pajarito está genial,y suma en el conjunto, aunque me quedo sin duda con Yari.
    Un besazo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es que Yari con su taparrabos es irresistible. Jajaja. No, en serio. A mí también me despierta mucha ternura Yari. Y sí, últimamente me ha dado por buscar amigurumis un poco originales, que si no las que no nos atrevemos con amigurumis personalizados como tú acabamos haciendo lo mismo. Gracias por la visita, Ani. Besos!

      Elimina
  4. ¿Yari o Pip? Difícil elección, van juntos y sin inseparables. Es una pareja preciosa.

    Bicos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias, Leti! La verdad es que son muy buenos amigos. Incluso comparten las plumas! Jajaja. Bicos!

      Elimina
  5. M'encanten, jo els tinc en alemany, i la veritat és que no entenc res, haig de provar de posar-me a veure si soc capaç. A tu t'han quedat molt bonics. Muaaaa

    ResponElimina
    Respostes
    1. En alemany? Que valenta! Però des d’Etsy també deus poder descarregar-te la traducció a l’espanyol, no? Prova-ho perquè el patró és sensacional! Petons, Glòria!

      Elimina
  6. Qué bonitos te han quedado!!!
    Yo no elijo... los dejamos juntos!!!

    Oye... y qué disgusto que haya cerrado la tienda... lo tenia en mi lista!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja! Pues sí, mejor juntos! Me contó Karline por Instagram que tuvo que cerrar por razones personales y de salud... No sé. La verdad es que sigue diseñando: hace poco compartió un patrón gratuito. Espero que reabra algún día porque yo ya me había enamorado de su pequeña geisha...

      Elimina
    2. Pues qué pena... porque tiene cosas chulisimas...

      Elimina