17 de juny del 2019

Homer Simpson, en versió amigurumi

La sèrie The Simpsons, que és una sàtira a la societat nord-americana i de passada a qualsevol societat del Primer Món, és tot un èxit televisiu i així ho confirmen els seus 30 anys de vida. Qui no coneix aquests personatges de color groc? Tot i ser bastant disfuncional, jo crec que hi ha molt d'amor en aquesta família i que de fet retrata molt bé allò que la família sempre hi és.

En Homer no és ni de bon tros el meu personatge preferit. Jo més aviat m'identifico amb la Lisa, la intel·lectual, la crítica, la menys popular... Però per fer-ne una versió amigurumi he triat en Homer, el cap de família, i el patró gratuït de Canal crochet.


Canal crochet és una autèntica fàbrica de patrons gratuïts. De fet, en aquest blog també hi trobaràs el patró per fer la resta de personatges de la família: la Marge, el Bart, la Lisa i la Maggie. D'entrada, la meva idea era fer la família completa, però m'he desinflat una mica. D'una banda, he fet bastants canvis en la versió original d'en Homer perquè algunes proporcions no m'acabaven d'agradar. D'altra banda, no sé si em convenç la tècnica per fer la mandíbula de la resta de personatges. Però ho hauré de provar abans de descartar-los definitivament. El que sí que m'ha agradat és la mida poc més de 12 cm i la idea del nus francès per substituir els ulls de seguretat.

I el teu personatge preferit de la família Simpson quin és?

6 comentaris:

  1. It turned out amazing! I would love this Homer! 😍✨👏👏👏👏

    ResponElimina
  2. Yo no soy muy fan de esta serie, pero reconozco que triunfa mucho y será por algo.
    Lo que seguro que triunfa es tu versión amigurumi, la verdad es que te ha salido suuper igualito ;-))
    Un besazo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, Ani! La clave fue dónde colocar los ojos. Para acertar necesité tres prototipos y las críticas constructivas del Sr. Descabdello. Así que costó lo suyo! Jajaja.

      Elimina
  3. Judith, espectacular en Homer. Jo tb sóc més de Lisa :-)! Ets una crack de ganxet! Congs!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ah, sí? Hahaha. Segur que el fet de ser vegana hi té alguna cosa a veure... ;) Moltes gràcies, Almudena! Jo no sé si soc una crac però tu ets un sol!

      Elimina