10 de juny del 2019

Un cocodril inofensiu

Els patrons de One & Two Company sempre són una garantia. Vaig descobrir els dissenys de la Carolina Guzmán quan buscava un patró per fer una zebra, vaig repetir per fer tres sonalls en forma d'eriçó per a tres bessones i ara l'he tornat a triar per fer aquest cocodril, tan tendre i inofensiu.


I com et deia no m'ha decebut. És un disseny clàssic en punt baix amb només alguna innovació, com el puff stitch per fer les urpes o les combinacions de punt baix, mig punt alt i punt alt per fer les escates de l'esquena. Jo només hi he fet una petita modificació. I és que, com que les potes em van semblar molt llargues, les vaig escurçar i les he cosit de manera que el meu cocodril està assegut.


El patró del cocodril està a la venda a Etsy, juntament amb vora 500 dissenys més de One & Two Company, però en el meu cas està extret del llibre Zoomigurumi 5, publicat per Amigurumi patterns. Del mateix llibre ja n'han sortit el camell de Woolytoons, el paó de Pica Pau, el flamenc d'Irene Strange i la morsa d'Airali Design. Amb això i l'intent frustrat de l'alpaca de Moji Moji Design, ja he enllestit amb aquest llibre, un dels meus preferits de la col·lecció Zoomigurumi, una col·lecció que fa un temps m'entusiasmava però els últims números de la qual m'han deixat bastant freda. De fet, no m'he comprat cap dels tres últims. Deu ser que els editors són menys selectius? O és que el meu nivell d'exigència és més alt? I tu, ets fan de la col·lecció Zoomigurumi?

10 comentaris:

  1. Hola, jo també el tinc, però encara no he fet cap, acumulo patrons i en falta temps per teixir.
    T'ha quedat preciós !!!!!
    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Encara no n’has fet caaap? Hahaha. Doncs sí que n’acumules, sí! De Zoomigurumi 5 jo et recomano el paó i la morsa. Ho dic per si has d’establir un ordre de prioritat... ;)

      Elimina
  2. Ummmm yo creo que ya eres una experta tejedora de amigurumis y tu nivel ya pide más je je...tendrás que crear tu mundo y tu propio libro de gumis molones!
    Este cocodrilo es genial, y así sentadito da menos miedillo ja ja
    Un besazo Judith!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias, Ani! Lo del libro me parece demasiado ambicioso pero lo de crear mi mundo suena bonito. En eso estoy, aunque voy paso a paso. A ver si pronto os presento un habitante de mi Australia. Jejeje. Un besazo!

      Elimina
  3. ¿Terrorífico? ¿Estás de broma? Pero si es la cosa más adorable del mundo mundial.

    Estoy de acuerdo con Ani, tu nivel de exigencia va en aumento.

    Bicos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Verdad que es adorableeee? Gracias, Leti! Y en cuanto al nivel de exigencia, mucho me temo que tenéis razón. Menos mal que Instagram es un sitio genial para descubrir nuevas diseñadoras. Bicos!

      Elimina
  4. Es una cucada, sentado queda genial. Yo tengo también unos cuantos libros de Zoomigurumi, y otros que ha editado esa página. Pero también es cierto que entre diseños que me entusiasman hoy otros que me dejan como tú dices fría... bueno, para gustos lo colores no?. Un beso

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias, Sonia. Lo malo es cuando en un libro hay más diseños de los que me dejan fría que de los que me entusiasman... Jajaja. De momento, hablando de libros, estoy expectante esperando el próximo libro de Pica Pau. Nos entusiasmará? ;)

      Elimina
  5. Qué chulo el cocodrilo!!!
    Coincido contigo en lo de los libros... jejeje
    Oye... y que intenté un patron de Carolina... y me quedo medio raro... creo que anda sin terminar en alguna caja... *.*
    Probaré este... Muak!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me consuela que coincidas conmigo en lo de los libros. Pero tú cuál crees que es el motivo? Nosotras somos más exigentes o lo son menos los editores? Lo segundo, no? Los que nunca me decepcionan son los patrones de Carolina. Anda, dale una oportunidad a ese pobre que tienes sin terminar... ;) Un besazo!

      Elimina