26 de setembre del 2016

Tres sonalls per a les tres bessones

Aquest mes de setembre han de néixer tres bessones: l'Abril, l'Alba i l'Arlet. Per donar-los la benvinguda al món vaig decidir fer un sonall per a cadascuna. N'havia vist molts però el típic cap de conillet o d'osset no em convencia. Així que em vaig decidir per un model poc convencional: l'eriçó de One & Two Company.


És un patró molt senzill i només hi he fet algun canvi; per exemple, en el disseny del cap. Ah! I en lloc de brodar-los hi he posat uns ulls de 6 mm. 

I com fer que soni un sonall? Jo, molt previsora, vaig fer una cerca per Internet i vaig comprar prèviament uns artilugis però va resultar que la capseta plena de no sé què que sona era massa grossa per al meu eriçó. Així que finalment he optat per un cascavell. L'he posat a l'interior del cap, tal com recomana el patró. La veritat és que el sorollet, amb el cascavell envoltat de cotó sintètic, és molt discret, però suposo que per cridar l'atenció d'un nadó és suficient.

Quant als colors, també he volgut ser poc convencional i evitar massa rosa. Què et semblen els tres sonalls per a les tres bessones?

10 comentaris:

  1. Són una monada, em semblen molt dolcets i divertits! Segur que hi jugaran molt. A mi tampoc m'agrada posar el tradicional rosa per les nenes i el blau pels nens, el món és ple de colors. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai, gràcies! És just el que volia: un detall dolç, divertit i ple de color.

      Elimina
  2. M'encanten! L'eriçó queda molt simpàtic. Molt macos els tres colors que has utilitzat. Una abraçada

    ResponElimina
  3. Qué bonitos!!! Seguro que las trillizas los disfrutarán mucho.
    Un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Te imaginas? Trillizas! Yo también espero que los disfruten.

      Elimina
  4. Qué chulos!!!!
    A mi me gustan mucho las cosas de colores vivos para los bebés....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Y me costó mucho decidir los colores però sí, al final, han quedado chulos.

      Elimina