13 de setembre del 2021

Bons amics

Tenia ganes de provar algun patró d'Amour Fou Crochet, que com saps ha creat amigurumis de diversos personatges, des de Leonardo da Vinci fins a Amelia Earhart passant per Charles Chaplin. D'entre totes les possibilitats, vaig triar Mozart. Això sí, ben acompanyat per una bona amiga, aquesta nota musical, un disseny gratuït de Storyland amis.

No tinc res a dir de la nota musical. Tot i que sempre fa peresa teixir en negre, és un disseny divertit i fàcil. A més, l'arquitectura del pal i la banderola està molt ben trobada.

Però Mozart... Ai, Mozart! No n'estic gens convençuda, sobretot perquè crec que el cap ha quedat massa petit en proporció al cos. Vaig pensar que m'havia equivocat però, en revisar-ho, vaig corroborar que segons el patró el cap té un diàmetre màxim de 42 punts. Així que vaig continuar, pensant que amb la perruca posada la percepció visual seria diferent. Però la veritat és que, com més me'l miro, menys m'agrada.

Parlant de la perruca, he de dir que és dificilíssim cosir-hi els rínxols i que el patró, escàs en fotos i indicacions, no hi ajuda gaire. Tampoc em vaig acabar d'aclarir amb el punt picot dels punys de la camisa, que crec que no està ben explicat.

Amb tot això, i tenint en compte que no és la primera vegada que tinc algun problema amb els patrons d'aquesta dissenyadora, és clar que Amour Fou Crochet i jo no som bones amigues, a diferència de la música i Mozart.

8 comentaris:

  1. Jajaja!!!!
    Las cabezas de Amour Fou siempre dan problemas... a mi me quedaban "apepinadas"... y por lo que veo en IG le pasa a mucha gente... Y no te imaginas el lío con los rizos de algunos muñecos...
    Y es verdad que no hay fotos de cómo coser los rizos... y los puntos de las mangas... no se... yo tampoco lo veía...

    Peeero... te ha quedado genial!!!
    Yo no lo veo mal... quizá un poco triste... jejeje
    La nota musical la tengo en mi lista... a ver si la hago!

    Un besito!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Claro que está triste! Como yo en el proceso de tejerlo! Jajaja! Entre la cabeza, los rizos y los puños... Ya te dije que yo le he hecho cruz y raya a Amour Fou Crochet. Mucho me tiene que enamorar un patrón suyo para cambiar de opinión. 😅 Un beso!

      Elimina
  2. Que bonito se ve Mozart en version amigurumi, me encanta!
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, Diana! Y qué me dices de la nota musical? A mí me parece tan divertida!

      Elimina
  3. Quizás la apreciación en la foto no sea tan clara como tenerlo en la mano, pero no se ve pequeña la cabeza! A mi los diseños de Amour fou me gustan, pero siempre que he hecho alguno, los he hecho a "ojo" por lo que no puedo opinar de sus patrones, pero si que he oído más comentarios sobre pocas explicaciones.
    Pero tu Mozart se ve muy guapo!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias, Pilar! 😍 Hay que reconocer que Amour Fou Crochet tiene un estilo propio pero, entre que son todos muy parecidos y algún que otro problemilla, no es una de mis diseñadoras favoritas.

      Elimina
  4. Nunca he tejido un amigurumi de esta diseñadora, aunque reconozco que los diseños me gustan mucho.
    Veo que hay varias cosas que no te maravillan...pero el resultado se ve espectacular Judith...que es un trabajo 10 salta a la vista.
    Muaks

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mí ya no me gustan mucho los diseños de Amour Fou Crochet, que siempre me la lía con las cabezas... Jajaja. Pero muchas gracias, Ani!

      Elimina