20 de setembre del 2021

Un dels Big Five en versió amigurumi

El rinoceront, al costat del lleó, el lleopard, l'elefant i el búfal, és un dels Big Five. Aquest terme feia referència als cinc animals més cotitzats en un safari de caça en l'època colonial i ben entrat el segle XX. Però, en l'actualitat, els operadors turístics també utilitzen el terme Big Five en els safaris fotogràfics ja que continuen sent alguns dels animals africans més coneguts i populars.

Tot això per explicar-te que jo fa temps que seguia el rastre d'un rinoceront amigurumi, però que cap m'agradava prou fins que vaig descobrir aquest disseny de Khuc Cay.

El patró és d'aquells que jo anomeno clàssics, amb una relació dificultat-encant excel·lent. El més original, i no per això difícil, és la tècnica per fer la banya. 

I en la banya és precisament on he fet l'única modificació respecte del patró. I és que en el model original la banya és una mica massa discreta per al meu gust. Així que l'he fet una mica més llarga, senzillament afegint-hi una filera de més. 

En la resta, he seguit el patró fil per randa: fins i tot he cosit les obertures del cap i el cos sense acabar de tancar el cap. És una tècnica que no m'agrada gaire perquè em resulta difícil trobar la posició exacta del cap però he de reconèixer que és més ràpid i permet estalviar fil.

Pel que fa als complements, he desestimat els botons perquè volia que el rinoceront fos apte per a nadons però sí que he mantingut la butxaca frontal, que em sembla molt divertida i que dona joc amb els colors. En el meu cas, el groc i el blau petroli.

Si segueixo amb els Big Five, em queda feina a fer. Els elefants i lleons són clàssics dels safaris però també dels amigurumis. En canvi, no sé si trobaré lleopards i búfals en versió amigurumi.

I tu, quants Big Five has fet en versió amigurumi?

8 comentaris:

  1. Respostes
    1. Muchas gracias, Diana! Es verdad que es muy tierno! 😍

      Elimina
  2. Una monada Judith!!!
    Me gustan mucho los colores... le van genial!
    Y muy buena la idea de añadir una fila más al cuerno... es verdad que queda demasiado pequeño...

    Pues me parece que ha he hecho 3 de los BF!!!

    Besitos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Qué ilusión que te gusten los colores! Estuve dudando mucho... En cuanto a los Big Five, tendremos que buscar un búfalo y un leopardo. Jejeje. Un beso, Ana!

      Elimina
  3. Te ha quedado muy bonito! el cuerno de largura me parece perfecto.
    Yo he hecho 4 de los big five: león, elefante, rino y leopardo.
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pues de momento vas ganando con los Big Five. Jajaja. Gracias, Pilar! Muaks!

      Elimina
  4. Muy adorable...y eso que el animalito en cuestion no lo definiría así para nada je je
    Me encanta esa combinación de colores.
    Muaks

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es una combinación un poco atrevida pero resultona, verdad? 😉 Gracias y un beso grande!

      Elimina