27 de desembre del 2021

Bona nit

I tu, què faràs la nit de Cap d'Any? Jo he de reconèixer que cada any que passa em fan més peresa les serpentines, els lluentons i l'excés de cava. Com que a tot això, provocat per l'edat i una mica de misantropia, hi hem de sumar la pandèmia, optarem per una celebració íntima i per anar a dormir a una hora prudent, tot just després de rebre l'any nou. Sospito que aquesta lluna dormilega i la seva ovelleta de peluix, disseny de One & Two Company, tenen la mateixa intenció.

Em vaig encapritxar d'aquest amigurumi tan bon punt el vaig descobrir. I, tot i que els dissenys de la Carolina Guzmán sempre són una garantia, l'entusiasme inicial es va anar refredant durant el procés. 

La meva creu ha sigut el cap. D'una banda, com ja et pots imaginar, és enorme. Per això, tot i que he mantingut els 72 punts de diàmetre, he fet alguna filera menys. Superat el repte d'un cap inacabable, el més difícil van ser els detalls. 

D'entrada, a més de descartar la corona a la qual encara ara no trobo explicació, vaig descartar l'estrella de color groc del disseny original, que he substituït per tres petites estrelles platejades, potser massa discretes al costat del gris. La dificultat va arribar a l'hora de cosir, ja que em va costar molt trobar la combinació ideal d'estrelles i cràters.

Els brodats també han sigut un maldecap. No m'agradava la proposta de One & Two Company, potser massa naïf, i vaig anar provant i provant ulls i nassos fins a trobar el meu estil propi.

Del que no em queixaré és de les ratlles. Sé que a algunes els fan al·lèrgia. No és el meu cas, si són d'almenys dues fileres i sempre que posi en pràctica el meu truc infal·lible: el primer punt després del canvi de color ha de ser un punt invisible.

Pel que fa a l'ovelleta, és bastant divertida i més fàcil del que sembla. Soc conscient que amb els ulls brodats perd expressivitat però volia que aquests dos amics inseparables fossin aptes per a nadons. És pel mateix motiu que no he cosit botons al pijama.

Tant si per Cap d'Any vols veure sortir el sol vestida de festa com si tens intenció de gaudir d'una nit una mica especial però en la intimitat, molt bon any nou!

10 comentaris:

  1. M'encanta la lluna, als vilanovins ens diuen llunàtics per alguna cosa serà.
    T'ha quedat preciosa.
    petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ah, sí? No ho sabia. Doncs gràcies, llunàtica! 😉 Un petonàs!

      Elimina
  2. Yo desde luego, con un pijama tan ideal como el de tu gumi, ni me lo pienso...las lentejuelas para otro año! ja ja
    Es precioso, y la ovejita ni te cuento, una monada!
    Ahora...72p de diámetro ya son...el caso es que se ve perfecto el tamaño. Yo los prefiero cabezones siempre!
    Feliz fin de año Judith, para ti y todos los tuyos, sea como sea...celébralo y veremos que maravillas nos traerás el año próximo.
    Muuak

    ResponElimina
    Respostes
    1. No sé si será maravilloso, pero ganchillo habrá, seguro! Jajaja. Feliz fin de año, aunque sea en pijama! Gracias y un beso grande, Ani!

      Elimina
  3. Me uno al club del pijama. Cada vez que paso por delante de una tienda de ropa y veo todos esos modelazos de lentejuelas y brilli brilli se me eriza la piel. En fin, debe ser que nos hacemos mayores.

    Esta luna tuya en pijama y preparada para irse a la cama es una preciosidad. Me gustan tus cambios, son "muy tú", jeje, y esa combinación de verdes ... in love total.

    Feliz Año para ti y los tuyos.

    Bicos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja. Cómo me he reído con lo del club del pijama y la piel erizada por el brilli brilli! Me ha hecho ilusión lo de que la luna es muy yo. Creo que es importante tener un estilo propio, a pesar de tejer un amigurumi de otra diseñadora. Y claro que te gustan los verdes! El oscuro se parece un poco a tu verde preferido, no? 😉 Feliz año, Leti! Bicos!

      Elimina
  4. Yo también al igual que tu bonita y soñadora luna,optaré por un poco de tv, alguna peli porque los programas "especiales" me dan alergia, y luego tranquilamente a dormir un rato para recibir descansada al nuevo año.
    Que afrontemos como mejor podamos el nuevo año, que espero sea muchísimo mejor que estos dos anteriores!!!
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eso mismo hice yo! 😉 Feliz año nuevo, Pilar! Y gracias por no fallar tampoco en la última publicación del año! Un besote!

      Elimina
  5. Uyyyy hemos salido todas dormilonas, jajaja, yo también voto por el pijama jiji. Por cierto me encanta el de la luna con esos tonos verdes. Aunque se me han atragantado tantas rayas, jajaja, solo de pensar en los escalones :((, estoy negra de probar métodos pero ni modo, mas disimulado o menos siempre veo el escalón, ainsssss!!!!!
    La ovejita es un amor :D.
    Y las estrellitas también me gustan mas en la cabeza que en medio del ojo, la verdad. Quiza si que las hubiera hecho de un color que se viera mas, no tan camufladas, pero el conjunto te ha quedado precioso
    Besote!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja. Sí, las rayas siempre se nos atragantan. Yo estoy contenta con mi método: hacer un punto invisible para empezar la vuelta en lugar de un punto bajo. No queda perfecto pero es tolerable. Vista la foto, tienes razón en que lo de las estrellas plateadas fue un error. Aunque debo decir que en vivo y en directo queda un poquito mejor. Muchas gracias, Ayla! Y bienvenida al club del pijama! 😉

      Elimina