28 de març del 2022

D'esquirols i cabòries

Fa dies que no passo per aquí i, tot i que tinc poc temps, vull presentar-te el meu últim amigurumi, a veure si dedicar una estoneta al ganxet i al blog m'ajuda a oblidar les meves cabòries. Així que anem al gra. 

És estrany que, sent un animal tan adorable, hi hagi pocs dissenys amigurumi per fer un esquirol. D'entre els pocs que hi ha, vaig triar aquest de One & Two Company

No és la primera vegada que compro un patró de la Carolina Guzmán. Tot i alguna raresa, com per exemple no comptar l'anell màgic inicial com una filera, crec que és tota una professional. Però tampoc és la primera vegada que un disseny de One & Two Company em deixa desinflada un cop enllestit. Potser és per les meves rudimentàries habilitats per brodar els ulls; potser és per aquestes orelles, amb poques semblances amb les d'un esquirol real, o potser és per aquesta cua amb una arquitectura original però un pèl estranya.

Per acabar-ho d'adobar, en lloc de fer-li un vestit rosa, com proposa el disseny original, vaig improvisar aquesta armilla, ara que el gènere no binari està a l'ordre del dia, que jo no soc gaire de vestidets i menys encara de color rosa.

Així que aquest esquirol amigurumi que m'ha deixat desinflada no ha contribuït gaire a fer-me oblidar les meves cabòries coses de tenir uns pares octogenaris amb problemes de salut. Però ho estic intentant de nou amb un amigurumi ben complicat, per poder desconnectar de tot una estona. Torna d'aquí a un parell de setmanes per descobrir-lo.

12 comentaris:

  1. Que ardilla tan bonita y simpatica!
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias, Diana! No sé por qué pero las ardillas siempre caen simpáticas... 😉

      Elimina
  2. Preciosa ardillita y chulísimo chaleco
    Me gusta

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, creo que el chaleco marca la diferencia. Gracias, Charo!

      Elimina
  3. Ay Judith! Espero que tus padres estén bien...
    La ardilla me gusta mucho mucho... Y creo que queda mejor con el chaleco que con el vestido...
    La cola parece muy chula! Lo que no me convence son las patas... no?
    Ah... y la foto me encanta!!!
    Besitos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Lo de la foto era fácil esta vez. Jejeje. En cuanto al patrón, las patas son un poco simples pero resultonas. Y la cola es original aunque quedaría mejor con un hilo peludito o con loop stitch, como el oso hormiguero. Y aquí seguimos, entreteniendo las preocupaciones con el ganchillo. No queda otra! 😉 Muchas gracias, Ana! Muaks!

      Elimina
  4. Ainss..pues a mi me encanta! con este chaleco está perfecta para ir a recoger frutos secos...muy de entretiempo ja ja...además de la comodidad para ir correteando por el bosque!
    Mucho ánimo, las preocupaciones siempre están rondando a nuestro alrededor! seguro que contar vueltas ayuda algo, aunque el amigurumi se resista un poco;-)
    Muuuuuuuuuak

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja! Sí, es un modelito de entretiempo y muy cómodo para corretear! Gracias, Ani! Y sí, contar puntos y vueltas ayuda un poco, verdad? Un beso grande!

      Elimina
  5. Me parece muy acertado el chaleco, mucho más cómodo que un vestido que se le puede enganchar al subir por los árboles y no te digo nada al saltar de rama en rama! jajaja!1 en serio, me parece que te ha quedado muy bien, con cara de traviesa.
    Espero que tus problemas vayan a menos, te entiendo muy bien ya que yo lidio con mis padres nonagenarios! hoy mismo mi padre ha hecho 95 y entre la salud y sus caracteres vamos a decir "fuertes"... es muy difícil.
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jejeje! Comodidad ante todo! Muchas gracias por la empatía, Pilar! Supongo que es lo que nos toca a esta edad pero no es fácil, no. Ni lidiar con ellos ni asumir lo que viene. Pero intento centrarme en lo positivo! Un beso grande y mucha fuerza para ti también!

      Elimina
  6. Que graciós! Amb l'armilla quedo molt cuco i segur que no passarà fred! ptns

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Marian! Jo que em penedia de no haver-li fet el vestidet i veig que l'armilla és tot un èxit! Hehehe. Un petó!

      Elimina