31 de juliol del 2023

Màrqueting i amigurumis

No, no soc una gran fan de la Wednesday Addams. De fet, he de confessar que encara no he vist la sèrie que Tim Burton ha dirigit i que ha arrasat a Netflix aquest any. Senzillament, vaig pensar, en clau de màrqueting, que un amigurumi basat en aquest personatge seria una venda segura en el pròxim mercat d'artesania. I quan vaig descobrir aquest disseny de Majuchet me'n vaig enamorar tot i no haver vist la sèrie.

No coneixia aquesta dissenyadora peruana però ja saps que en realitat m'agrada descobrir nous talents i no recórrer sempre a les veteranes, sobretot quan un disseny ja està vist i revist. I la veritat és que Majuchet ha sigut tot un descobriment. 

D'entrada, cal dir que el disseny és espaterrant: especialment el cos, que et sorprendrà amb els genolls, el cul, la cintura i fins i tot uns pits púbers. També és molt original la forma d'encaixar el cap al cos. I els cabells, tot i que la peça principal m'ha quedat una mica massa ajustada, són prou fàcils.

El drama d'aquest amigurumi és haver de teixir tant amb negre. Però, si fas com jo i alternes un disseny difícil amb un de més senzill quan ja s'acosta l'hora d'anar a dormir, no es fa tan pesat. Amb el que sí que m'he trencat les banyes és amb el brodat. Majuchet proposa brodar unes petites i fines creus blanques, per aconseguir un vestit molt semblant al que porta la Wednesday en els primers minuts de metratge de la sèrie, però a mi no em quedaven bé. Per ser més exactes, no em quedaven mai iguals, amb la qual cosa el meu trastorn obsessiu compulsiu, que tinc bastant controlat, es desfermava. Així que vaig optar per una solució més fàcil.

L'altre maldecap va ser la Cosa (Thing en anglès i Dedos a Llatinoamèrica), aquesta mà plena de cicatrius que forma part de la família Addams i que acompanya la Wednesday a la sèrie. I és que he de reconèixer, estimada Yhialina, que no entenia ni un borrall. Em va semblar molt complicat unir quatre dits d'un diàmetre de 5 punts baixos i afegir-hi després el polze. Però amb una mica d'improvisació també me'n vaig sortir. 

I vet aquí la meva Wednesday. Ara ja no tinc excusa per no veure la sèrie. I tu, l'has vist? 

6 comentaris:

  1. Te ha quedado genial!!! Yo tampoco soy muy fans pero reconozco un gran trabajo y este es divino!!!
    Besitos fuertes

    ResponElimina
  2. Yo sí que soy fan de Miércoles, me encanta el personaje, he visto todas las películas de esta familia y es el personaje que más me gusta! (siempre he tenido un humor negro como ella jaja)
    Te ha quedado fantástica y estoy segura que en el mercado tendrá éxito!! También Morticia sería un buen personaje!
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pues si de humor negro se trata, tengo que verla sí o sí. Jajaja! Muchas gracias, Pilar!

      Elimina
  3. Yo sí que he visto la serie.... mmm... ahora que lo pienso no recuerdo si la terminé... jejeje... La veo con una compi de trabajo... al terminar la jornada (desde casa) nos hemos visto unos cuantos capítulos... pero no recuerdo si la terminamos!

    Lo que importa: tu Miércoles es una pasada!!! Ha quedado genial… Veo muy bien el bordado del vestido… aunque no sean cruces… Y es verdad que me llama la atención la forma de las piernas… El pelo te ha quedado “de peluquería”! Y La Cosa… alucinante!!! Enhorabuena… trabajar con tanto negro… y luego juntar esos dedos…. Uf….

    Conozco a la diseñadora… pero no me he lanzado a probar sus patrones… Volveré a ver…

    Besos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. El diseño me ha impresionado. El cuerpo es muy original! Aunque el negro y la Cosa por poco me hacen desisitir... Jajaja... Eso sí, Majuchet es muy de princesas... Gracias, Ana!

      Elimina