19 de juliol del 2023

De fruites i agraïments

L'estiu i la calor podrien ser arguments suficients per presentar avui al blog, en plena canícula, aquestes fruites, disseny de Yarn Blossom Boutique. Però la veritat és que la idea va néixer molt abans de l'estiu, inspirada per Mis Pequicosas

Com segur que ja saps, perquè és una veterana dels amigurumis i de la blogosfera, l'Ana té un talent especial per aconseguir amigurumis divertidíssims a partir del patró més senzill. Aquests nabius en són una bona mostra.

Però l'Ana no només em va inspirar amb els nabius sinó que em va regalar un cabdell de Phil Cabotine, de la casa Phildar, del color ideal amb què havia teixit un préssec amigurumi. Així que ho vaig tenir clar. El meu pròxim objectiu amigurumi eren els nabius i el préssec, que vaig decidir acompanyar d'una maduixa.

Els nabius són senzíllissims. La clau és encertar-la amb els ulls i fer-hi unes galtetes rosades, ja sigui amb maquillatge o amb una mica de fil, que és l'opció que vaig triar jo.

Pel que fa al préssec, el disseny per enfonsar la part del peduncle i la fulla és genial, però aconseguir la forma pròpia del préssec, amb l'inconfusible solc a la pell vellutada, són ja que parlem de fruites figues d'un altre paner. Tot i que al patró el procediment està prou ben explicat, no vaig tenir-hi gaire traça. 

Això sí, el cabdell que, juntament amb l'entusiasme de l'Ana, va inspirar aquestes fruites és una meravella, no només pel color sinó també pel tacte suau i esponjós. Em recorda una mica el fil Eco Luna, de Valeria Lanas, que he provat alguna vegada i que també s'ha de teixir amb ganxet de 3 mm. 

Acabo amb la maduixa, que igual que el nabiu no té cap secret. Jo vaig optar per brodar-hi unes pestanyes, de manera que cada fruita tingués uns ulls diferents. Ah, i també vaig improvisar els sèpals, ja que la proposta original no em convencia.

I ves per on unes fruites em serveixen d'excusa per agrair a l'Ana la inspiració i el cabdell, però sobretot el suport ja a les beceroles de Descabdello, les estones xatejant a Instagram i la complicitat. Gràcies! 

6 comentaris:

  1. Oooooh!!!!! Te han quedado monísimas!!!!
    Qué ilusión verlas...
    Me encanta que los ojos sean todos diferentes... les da un toque especial!!!
    Y mil gracias a ti por esos momentos en IG... menudas risas...
    Muak

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja! Pues sí! Y que vengan muchas más! 😉 La frutas son graciosisímas, aunque no tengo tu arte ni con los ojos ni con las fotos... 😅 Un beso grande! Y gracias!

      Elimina
  2. Pero qué frutas más ricas has hecho, son monísimas, y sí, los colores son ideales.
    Ana y tú hacéis amigurumis muy tiernos, sois muy buenas dándole a vuestros amigurumis un toque especial, cada una a su manera.

    *Besos de colores*

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ay, muchas gracias, Maricarmen! Es curioso pero, aunque intentes evitarlo, es verdad que cada una (Ana, yo y cualquiera) les da su toque a los amigurumis. Quizás esa sea una de las claves del éxito de esta técnica... Muaks!

      Elimina