3 de juliol del 2023

Winnie the Pooh i Piglet, en versió amigurumi

En Winnie The Pooh, aquest os de peluix ingenu però amb idees brillants, va néixer el 1926 de la mà d'Alan Alexander Milne. En aquests gairebé 100 anys de vida, en Winnie the Pooh i els seus amics han protagonitzat llibres, pel·lícules, curtmetratges, sèries de televisió i videojocs, a més de mil i un productes de marxandatge.

No és pas que en Winnie the Pooh sigui una icona de la meva infantesa a diferència, per exemple, de Heidi, però sempre he pensat que és un personatge molt amigurumitzable sí, m'he inventat la paraula. Així que quan vaig descobrir aquest disseny de Rika Craft m'hi vaig llençar de cap.

Hi ha altres dissenys a la xarxa per fer la versió amigurumi d'aquest personatge d'animació clàssic, però el de Rika Craft prometia una alçada de 9 cm amb ganxet de 2,2 mm. En el meu cas i el meu inseparable ganxet de 2,5 mm, l'alçada final és de 13 cm. Entre aquesta mida i diversos encerts en el patró, no m'he penedit gens de la tria.

En Winnie the Pooh viu al Bosc dels Cent Acres amb els seus amics, els més coneguts dels quals són en Piglet, l'Ígor i en Tigger, és a dir, un porquet, un ase i un tigre. Primer em va passar pel cap fer la colla al complet, però el patró valia més de 20 euros. Així que, al final, vaig decidir que en Piglet seria l'única companyia per a en Winnie the Pooh. 

El mal és que ja sigui per gasiveria ja sigui per un excés de confiança no vaig comprar el patró d'en Piglet sinó que vaig versionar el de Winnie the Pooh per fer el seu millor amic. El resultat no em desagrada del tot, malgrat que no l'he encertat amb les orelles i que el cap m'ha quedat una mica massa gros, culpa del cotó sintètic. Poc es parla, em sembla a mi, d'aquest element imprescindible en un amigurumi però que al més mínim descuit pot esguerrar un gran disseny.

La qüestió és que amb un patró i una mica d'improvisació he aconseguit reunir dos grans amics, capaços de dir-se una frase com aquesta: "Qualsevol dia que passo amb tu és el meu dia favorit. Així que avui és el meu nou dia favorit".


I per a tu, avui és el teu nou dia favorit?

10 comentaris:

  1. Qué preciosos los dos!!! Tienes mucho arte con los amiguris.
    Besitos fuertes

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ay, muchas gracias, Marta! Son muchos años ya... Jejeje.

      Elimina
  2. Winnie the pooh te quedo adorable, al igual que piglet, me parece que versionaste el patron de forma excelente! Me haces querer ver a Tiger!
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja! Al principio quería hacer también a Tigger y Ígor, pero al final me eché para atrás. Así que no creo que se unan a Winnie y Piglet... Gracias, Diana!

      Elimina
  3. Qué chulos te han quedado Judith!!!!
    22 euros me parece... un poco demasiado... no? Bueno... a ver... que hay patrones que lo pueden valer... no sé...
    Dejando eso a un lado... creo que los dos son simpatiquísimos! Y me ENCANTA la frase!!!!
    Besitos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Más de 24 euros!!! Eso sí, es un bundle con el patrón de los siete personajes... Pero yo solo quería tejer a Winnie, Piglet, Tigger y Ígor. Y como se intuye que el patrón base es el mismo..., me animé a versionarlo. Con Piglet no acerté del todo así que abandoné la idea inicial. Pero la pareja es simpática, sí. Y tienen mogollón de frases geniales! Gracias, Ana! Muaks!

      Elimina
  4. Oooh, pues los dos son una monería, yo veo perfecto a Piglet, me encanta, es tu versión, y es chulísima.
    Jooo, no veas... más de 20 € un patrón de amigurumi... mejor no opino ;))) Bueno, sí, lo digo, que dicen que es malo guardárselo, jajaaa, pues eso, que luego hay quien dice que es caro cuando se cobra más o menos 20 € por un amigurumi como éstos, y por eso desde hace tiempo yo los hago y los regalo a quien yo quiera.

    *Besos de colores*

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pues sí! Lo de poner precio a algo hecho a mano es muuuuy difícil. Y lo que menos tiene en cuenta la gente es el tiempo que hay que invertir en un diseño. Aun así, más de 24 euros me pareció demasiado, sobre todo teniendo en cuenta que todos los personajes estaban diseñados sobre un patrón base. Pero bueno, esto de los precios es muy subjetivo siempre. En todos los ámbitos... y no solo en el mundo del ganchillo! Muchas gracias, Maricarmen! Piglet te agradece el piropo... Jijiji! Muaks!

      Elimina
  5. Te han quedado preciosos.
    Son dos personajes muy tiernos y has reflejado muy bien ese carácter amoroso de ambos.
    Besitos

    ResponElimina