31 d’agost del 2020

De dimonis i plans endimoniats

A mi m'agrada fer plans, no perquè sigui una persona especialment previsora sinó perquè crec que la diversió comença ja quan la planifiques. Però hi ha vegades que els plans s'entesten a sortir malament. Això és el que m'ha passat amb aquest tendre dimoniet de Blue Rabbit Toys.

Vaig teixir aquest dimoni a primers de març i vaig fer aquest foto davant d'un grafit només cinc dies abans de l'estat d'alarma que es va decretar arran de la situació per la Covid-19. És clar, en ple confinament i quan tothom estava pintant o teixint arcs de Sant Martí per conjurar l'optimisme no em va semblar un bon moment per presentar-te el meu dimoniet. Així que els meus plans se'n van anar en orris.

Van anar passant les setmanes i el dimoniet continuava esperant en un racó de l'estudi. I jo, que també em diverteixo planificant els continguts del blog, vaig pensar que podria publicar-lo a l'agost i queixar-me de la calor infernal i tot això. Malgrat el canvi de plans, semblava que tot aniria rodat. Doncs no. Fa un parell de dies que les temperatures han baixat considerablement, amb la pluja i el vent de mestral. Una altra vegada, els meus plans se'n van en orris. 

Però ja veus que he tirat pel dret com quan algú fa plans per anar de picnic i se n'hi va tant si neva com si plou. I és que crec que aquest pobre dimoni no pot esperar més, que ja s'està omplint de pols.

Amb tota aquesta sonsònia sobre els plans, encara no he comentat res del patró de Blue Rabbit Toys però és que tinc poc a dir perquè el patró és genial. Només tinc dos peròs sense importància: he fet els braços una mica més curts i si hi fos a temps posaria els ulls una filera més amunt.

La calor tornarà, que només som a primers de setembre i aquí ens queda un mes i mig d'anar en màniga curta, però a aquest petit dimoniet ni res ni ningú tornarà a destarotar-li els plans. 

Parlant de plans, avui comencen les meves dues últimes setmanes de vacances i, tot i que tinc alguns plans tots casolans o de km 0, que aquí estem encara semiconfinats, no deixis de visitar-me que hi ha molts amigurumis fent cua darrere del dimoniet.

10 comentaris:

  1. Hehehe, good story! He turned out cute!! I should confess I finished my big demon (by Maja Hansen, in Amigurumi Monsters) in quarentine too, but I hadn't such sensibility. I'm anxious to see your next projects!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hahaha! Thank you so much, Carol! Tomorrow, the next project! Kisses!

      Elimina
  2. Me gusta que tu diablillo y tú os hayáis saltado los planes,tenía que mostrarse al público sí ó sí,es una monería!!
    Disfruta de tus últimos días de vacaciones como mejor puedas!!!
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Creo que últimamente todos hemos aprendido a ir cambiando de planes, verdad? Gracias, Pilar! Un beso grandote!

      Elimina
  3. jo pobrecito, por poco no le presentas en sociedad con lo kuki que es jajaja; disfruta de lo que te queda de vacaciones, por mi parte deseando ver tus nuevas creaciones ,un besito.maria:)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, María! A mí también me daba penita tenerlo arrinconado. Por eso esta vez, hiciera calor o frío, nada iba a cambiar mis planes! Jejeje. Mientras, yo sigo disfrutando de unos días libres y tejiendo mucho. Así que mañana mismo publico en el blog. ;) Un beso!

      Elimina
  4. Qué gracioso!!!
    Es verdad que a veces los planes no salen como esperamos... pero todo llega!!!
    Me apunto lo de los ojos por si lo hago!
    No te resulta complicado fotografiar el rojo?
    A me cuesta un montón!!!
    Besos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ay, el rojo! No pensé que fuera tan difícil como el negro pero... Además la foto está hecha en el exterior. Así que la edición se complicó un poco. No estoy muy contenta porque parece un poco quemada pero esto es lo máximo que sé hacer. Jajaja. Aún así, este diablillo me tiene enamorada. Muaks!

      Elimina
    2. La foto te ha quedado genial... yo ando luchando con una mariquita... jejeje

      Elimina
    3. Ah! Por eso te preocupa lo del rojo... Jajaja. Seguro que te queda genial!

      Elimina