16 d’octubre del 2023

Plans amigurumi

Jo tenia un altre pla per a aquesta setmana: un d'aquells amigurumis originals i complicats amb els quals de tant en tant m'enredo. Però altres plans en concret, una important fira de Nadal per a la qual estic produint a tot drap naixements, pares Noel i tions han destarotat la meva previsió i he hagut de recórrer a un amigurumi comodí, aquest osset de Little Bichons el patró del qual vaig comprar fa temps aprofitant una oferta.

I és que aquest osset és molt més fàcil que el petit mamífer de l'orde dels cingulats busca, busca a Google que tenia previst: el cap i el cos són d'una sola peça i fa tot just 12 cm. La versió original em va semblar molt divertida però hi he fet diversos canvis molt evidents: el meu és un os bru i no un os polar que en aquestes latituds el fred es fa esperar i no porta ulleres.

El millor són les potes i aquesta postura, però he de confessar que en el procés no les tenia totes, entre altres coses perquè vaig haver de desistir del somriure brodat, que més que un somriure semblava una ganyota. Per això el meu os no és un ours rigolo, com l'anomena aquesta dissenyadora parisenca, sinó un os amb cara de: "Ja ha arribat la tardor?".

Doncs sí, molt a poc a poc va arribant la tardor i cada vegada falta menys per Nadal. Amb la feinada que tinc jo! Però no et preocupis, que l'amigurumi pendent segueix a la llista i ja trobaré el moment per posar-m'hi, encara que sigui l'any vinent.

10 comentaris:

  1. Ay pero que lindura!! Te quedo muy tierno!
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Está tan gracioso así sentado, verdad? Gracias, Diana!

      Elimina
  2. Es una verdadera monada!!!!
    Me encanta su carita!!!
    Me tienes intrigada con todas las cosas que estás preparando... jejeje
    Besitos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Y es modo fácil! Cuerpo pera, patas, brazos y orejas... Jejeje. A ver si llego a todo porque, con tantos planes y encargos, no encuentro mucho tiempo para publicar amigurumis nuevos... Gracias y un beso, Ana!

      Elimina
  3. Veo que tienes proyectos a tutiplén! y estoy segura que llegarás a todos ellos con éxito!
    Este amiguito es muy gracioso, y a mi se me acaba de quedar esa expresión al saber que hay que cambiar de nuevo la hora.
    Ja ja ja...tu osito y yo no estamos preparados para el otoño aún.
    Muaks!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Llegar llegaré... Pero, con lo que me gusta a mí empezar proyectos porque sí, esto de tener que cumplir plazos me estresa un poco... Espero que a estas alturas ya estés un poco más en modo otoñal... Aquí el otoño exige rebequita pero manga corta en las horas centrales del día. Así que en realidad ya estoy suspirando por el invierno... Jajaja.

      Elimina
  4. Bueno, para ser un comodín o plan B te ha quedado estupendo, podría ser perfectamente el plan A. Un acierto el cambio a oso pardo, los polares son bonitos, pero los pardos tienen su cosa.

    Ya me has dejado intrigada con el pequeño mamífero ese, me voy a tener que ir a preguntar al Sr. Google.

    Bicos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sííí! Yo también tengo debilidad por los osos pardos..., que los panda y los osos polares se llevan siempre el protagonismo... Jejeje. El pequeño mamífero está aplazado hasta el año que viene, cuando no tenga tantos compromisos ganchilleros. Ya estoy impaciente, aunque será de los que da guerra... Bicos!

      Elimina
  5. Que cosita más mona.
    Te ha quedado fenomenal, como todo lo que tejes.
    Besitos

    ResponElimina