29 de desembre del 2014

Vols fer una balena de ganxet?


Aquesta balena amigurumi sí que ha sigut tot un repte. Em vaig entossudir a fer-la amb el patró del blog Mimi. El repte és que el blog està escrit en rus! Però amb el traductor de Google i una mica d'intuïció vet aquí el resultat. Un cop fet el cos, el que no vaig aconseguir entendre és com fer la cua i les aletes. Així que vaig recórrer a un altre patró que m'agradava, en aquest cas del blog A la Sascha. I ja posada, com que em va encantar la idea del salvavides, en vaig fer un a la mida de la meva balena. 

Encara vaig haver de salvar un altre problema. I és que com que no estava segura de la inclinació que agafaria el cos de la balena no vaig ser a temps de posar-hi els ulls d'amigurumi i vaig haver d'improvisar aquests ulls, que per cert queden molt graciosos.

Encara que sembla un embolic, està tot ben explicat al patró.


Juliol de 2022: Actualment el blog Mimi no està disponible.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada