27 de maig del 2019

El torn d'en Chewbacca

Sí, ja hi torno amb Star Wars. Després del robot BB-8, dels porgs i de la princesa Leia, ara és el torn d'en Chewbacca, un dels personatges més estimats de la trilogia clàssica que ha reaparegut en les últimes entregues de la saga. 


La primera persona que em va comprar l'amigurumi de la princesa Leia per cert, veïna de parada en un mercat d'artesania em va insistir que havia de fer en Chewbacca. Jo ja havia buscat per Internet algun patró però no m'havia acabat de decidir fins que vaig ensopegar amb aquesta versió d'Onpoki, que proposa aquest Chewbacca infantilitzat i dolcet.

Onpoki és la marca de la Paula Fuentes, una argentina afincada a Noca Zelanda. Només cal fer un cop d'ull a la seva botiga d'Etsy per descobrir, encara que soni dur, que és un cas típic de dissenyadora d'un sol disseny: no hi ha cap altre patró seu que em cridi l'atenció. Ara bé, aquest patró en concret és fantàstic. I no ho dic per dir sinó que tinc dos motius de pes: un és el truc perquè l'amigurumi és mantingui dret i l'altre, l'arquitectura del cap. T'asseguro que són dues obres d'enginyeria que m'han deixat bocabadada. I la bossa bandolera tampoc es queda enrere. En definitiva, un patró de 10!

I, tot i que ja sé que la majoria de les que em seguiu no sou gaire fans d'aquesta saga galàctica, no descarto tornar amb un nou personatge de disseny propi. Fa temps que em ronda pel cap el patró de la Rey, protagonista de les últimes pel·lícules de Star Wars, que té tots els números per convertir-se en l'última jedi, en l'hereva de Leia i en un nou exemple d'empoderament de les dones. Però s'haurà de posar a la cua de totes les idees que tinc pendents de materialitzar-se. Així que mentrestant ens haurem de conformar amb en Chewbacca. Que la força t'acompanyi!

8 comentaris:

  1. Yo sí soy fan de la serie Star Wars y Chewbacca es uno de los imprescindibles.
    Así de tierno debía ser cuando era pequeño ;)
    Que la fuerza te acompañe....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sííí, es muy tierno!!! Me alegro de encontrar por fin una fan de Star Wars y ganchillera! ;) Gracias, Gema.

      Elimina
  2. Hola Judith. La verdad es que "la Guerra de las Galaxias" y yo no nos hemos tratado mucho... pero sí que es cierto que éste personaje ha sido siempre especial y en este caso el patrón me gusta mucho. Estoy deseando ver tus creaciones... espero que sea pronto. Un beso.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tienes razón! Chewbacca siempre despierta simpatías y el patrón es taaaan bonito! Gracias, Sonia! Un besazo!

      Elimina
  3. Me encanta!!!!
    Otro que tengo en mi lista... sobre todo ahora que veo el tuyo... jejeje
    Besos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es que es tan tierno... Y vas a flipar con el patrón! Yo creo que es revolucionario! ;) Muaks!

      Elimina