4 de gener del 2021

Fora de la zona de confort

Començo l'any fora de la meva zona de confort per dos motius. D'una banda, el protagonista d'aquesta primera publicació no és un amigurumi sinó el càrdigan Oliva de Susimiu. I, d'altra banda, tot i que mai m'ha agradat gaire que em facin fotos, en aquesta ocasió he decidit aparèixer per saludar. Hola! Bon any nou! I és que, malgrat que la resta de l'any ja em va bé amagar les arrugues incipients i els quilos de més, crec que de tant en tant és important recordar que darrere de les pantalles hi ha persones.

Però tornem al meu nou càrdigan. Ja saps que el meu fort són els amigurumis però he de reconèixer que de vegades m'enamoro d'altres projectes de ganxet. Fins ara els escollits han sigut pocs: un coll, una bossa de malla... I cap ha sigut tan ambiciós com el càrdigan Oliva. M'hi vaig atrevir perquè segons Susimiu és un projecte apte per a tots els nivells. I és veritat que és relativament fàcil: el càrdigan es construeix a partir d'una sola peça principal en forma de rectangle sobre la qual després cal fer el coll i els punys. L'únic que s'ha de cosir, al final del procés, són les butxaques.

Tot i això, a mi sempre em resulta una mica estressant fer peces de roba. I és que, a diferència dels amigurumis, cal anar emprovant per comprovar la talla. En aquest cas, malgrat que segons Susimiu el càrdigan és oversize i de talla única, jo, que soc de talla XXL, encara l'he fet una mica més gran.

Pel que fa al material, he utilitzat, igual que Susimiu, la Veggie Wool de Casa Sol. De fet, vaig comprar el kit complet: patró més material. La Veggie Wool o llana vegana és una fibra acrílica lleugera, suau i càlida, molt recomanable per a nadons perquè és hipoal·lergènica. La veritat és que m'ha agradat molt el resultat, més encara en aquest color mostassa que vaig escollir. Per a aquest material es recomana un ganxet de 6,5 mm. Com que ni jo ni la meva merceria de capçalera en teníem, al final vaig provar amb un ganxet de 7 mm que tenia per casa. Acostumada als amigurumis i a la tensió extrema, sovint necessito un ganxet més gran del que recomana el fabricant.

I ja estic a punt per lluir el meu càrdigan Oliva! Fixa't si m'agrada que ja tinc clissada una altra jaqueta. Però això serà l'hivern vinent... Abans, encara et sorprendré amb una altra peça de roba per a la qual no hauré de sortir a la foto. Intrigada?

10 comentaris:

  1. Judith, estàs guapíssima!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No serà tant! Hahaha! Gràcies, Glòria! És que la jaqueta és molt xula!

      Elimina
  2. Me encanta!
    Me encanta verte y me encanta la chaqueta!
    El color es precioso...
    Me gustaría ver más fotos!!!
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ay, las fotos! Es que de todas las que hizo el fotógrafo solo he salvado dos. No es culpa suya sino de la modelo. Jajaja. Gracias, Ana! A ver si recoges el guante y te vemos a ti aunque no sea con un cárdigan sino con un amigurumi. 😉 Muaks!

      Elimina
  3. Encantada de conocerte!! Y puedo decirte que la nueva chaqueta te sienta de maravilla, me gusta mucho el color que has elegido!
    Es bueno salir de la zona de confort, activa las neuronas y nos hace ilusionarnos con más cosas.
    Me dejas intrigada con la nueva prenda de vestir...tendré que esperar...
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias, Pilar! Sí, a mí me gusta salir de la zona de confort aunque sea de vez en cuando. Lo malo es que tener muchos frentes abiertos es un poco complicado desde el punto de vista logístico. Al menos para mí! Para ti no debe ser así porque tocas todos los palos... Jajaja. En cuanto a la pròxima prenda de ropa, solo tendrás que esperar un par de semanas. Ya voy por el segundo... Eso era un pista... 😉 Besos!

      Elimina
  4. Peeero bueno Judith!!!Me rechifla tu nuevo cárdigan Oliva!
    Estás muy muy guapa, y la foto me encanta! Superbien coordinada:-))
    Me mola tu forma de empezar este año,y veo que promete mucho con proyectos ganchilleros de todo tipo...biennn!
    Un besazo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja! Gracias, Ani! Bueno, no te emociones mucho, que mi fuerte son los amigurumis. Pero sí que es verdad que este mes me he liado con otros proyectos. Los resultados, muy pronto! ;) Un beso grande!

      Elimina
  5. HOla, mira que bien ponerte carita, jiji, estás guapísima!!!! Y el cardigan ese te ha quedado precioso, aunque espero que no sea para el invierno con este frío que pela, jajaja, yo moría congelada :P. A mí tampoco me gusta tejer ropa, siempre pienso que no voy a dar con el tamaño adecuado para que siente bien, porque claro un muñeco que te salga dos cm mayor o menor de lo debido pues no pasa nada pero una prenda.... Hummmmm ya no quieres salir mas? Unos calcetines :D? o guantes? jijii, esperaremos la respuesta en el siguiente capítulo de ropita
    Besote!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias! Eso mismo me pasa a mí! Qué estrés lo de tejer prendas de ropa! A pesar de todo, estoy muy contenta con mi cárdigan, pero tienes razón en que es más bien de entretiempo. En cuanto a la próxima prenda de ropa, has acertado, Ayla! Pero voy a mantener la incógnita un poquito más: guantes o calcetines? Lo descubriréis la próxima semana... 😉 Muaks!

      Elimina