26 de juliol del 2021

De guepards i desesperació

Potser no és gaire habitual veure guepards en versió amigurumi, però jo em vaig encapritxar d'aquest disseny de Theresa's Crochet Shop

Això sí, vaig defugir els marrons que dominen en la paleta d'aquesta dissenyadora de Virgínia, als Estats Units, i vaig optar per aquest color groc que m'encanta i em desespera a parts iguals. M'encanta perquè no he sabut trobar aquest to daurat en cap altre fil de cotó i em desespera perquè el cotó de Casa Sol, que s'obre a la primera de canvi i que és bastant aspre, és un dels pitjors amb què he treballat malgrat que diverses influencers del ganxet en fan publicitat contínuament.

Sobre el patró no tinc res a dir. Els dissenys de Theresa's Crochet Shop són sempre una garantia i, a més, no té cap especial dificultat, fora del brodat de les línies negres que van del lacrimal fins al musell i que són un dels trets distintius dels guepards davant d'altres felins amb clapes com el lleopard. També cal tenir una mica de paciència per fer les clapes negres. Jo potser he pecat per fer-les massa esparses però això de brodar no és el meu fort i volia anar sobre segur.

Ja saps que els animals són la meva debilitat, especialment els animals salvatges. De fet, per als pròxims mesos tinc a la llista diversos amigurumis inspirats en alguns altres animals africans, com el guepard.  Imagines quins deuen ser?

12 comentaris:

  1. Ooooooh és preciós, el color molt bonic i el resultat final espectacular.
    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Glòria! El color m’encanta però el fil... Gggrrr!

      Elimina
  2. Es un leopardo de lo mas tierno y hermoso!
    Besos

    ResponElimina
  3. Respostes
    1. Gracias! 😊 El patrón es de Theresa’s Crochet Shop. Arriba tienes el enlace a su tienda Etsy. Muy recomendable!

      Elimina
  4. El resultado final es espectacular y los bordados te quedaron perfectos. ¿Manchas dispersas? Yo las veo muy bien. Y esas líneas del hocico... no sabía yo de ese rasgo distintivo.

    Por cierto, qué bonito decorado. cuidas todos los detalles.

    Te entiendo perfectamente cuando hablas del hilo, creo que no he probado a usarlo en ninguna labor de ganchillo, pero si ya para calcetar es un dolor no me quiero ni imaginar cómo sería hacer un muñeco con él.

    Bicos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ay, el hilo... Me tentó el color, pero nunca más... En cuanto a las manchas, quizás debería haber más pero era un riesgo. Ya sabes que lo de bordar... Jejeje. Me hace ilusión que te guste el decorado! Es que la foto me parecía un poco sosa... Bicos.

      Elimina
  5. Precioso Judith!!!
    El bordado genial... y la foto me encanta!
    No he probado ese hilo... voy a ver qué pinta tiene...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Noooo, que te vas a enamorar de los colores y luego es una tortura. Jajaja. Gracias, Ana! Un beso!

      Elimina
  6. Si que es un hilo con mucha fama, no opino porque no lo he usado...tu opinion me sirve!
    A lo que iba yo:
    tu guepardo...que bonitoooooooooooo
    ;-))Muaks

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias, Ani!!! No es gracias al hilo, no... Menos mal que el patrón es de 10! Un beso!

      Elimina