17 d’octubre del 2022

Un trio amigurumi

Ja et vaig avançar que aquest mes la cosa anava de personatges amigurumis i que aquesta setmana en particular no seria una parella sinó un trio. I vet aquí el meu trio de Mínions, disseny de Medaami Patterns.

El primer que em va captivar d'aquesta versió dels Mínions va ser la mida. Només 13 cm d'alçada per al més alt dels tres personatges és tot un atractiu enfront d'alguns dels dissenys XL que es poden trobar per Internet.

La resta de detalls del patró també estan molt ben resolts, però ja saps que jo sempre acabo fent alguns canvis aquí i allà. En aquest cas, principalment per ajustar els pantalons de peto i també per deixar espai per al somriure dels Mínions, que em va semblar imprescindible.

L'Stuart, el Kevin i el Bob són tres dels Mínions més coneguts. Comencem pel que té fama de graciós, rebel i dropo: és l'Stuart i el distingiràs perquè només té un ull i un somriure una mica murri.

El Kevin és el líder de la colla però també li agrada divertir-se fent bromes i ballant. És el més alt i té quatre cabells esbullats.

I acabem amb el Bob, que és el més innocent i entusiasta de la colla. És completament calb i té un ull de cada color.

Evidentment, amb els clàssics ulls negres de seguretat no vaig poder reproduir els ulls del Bob: un de marró i un de verd. Però t'asseguro que ho vaig intentar. La primera idea va ser fer els ulls amb feltre negre i brodar-hi els iris del color pertinent. Però, tot i la meva afició a brodar, les meves habilitats són molt rudimentàries, més encara en una peça tan petita com els ulls. Així que vaig recórrer, igual que Medaami Patterns, als ulls de seguretat, que també em van donar algun maldecap. 

I és que el món dels ulls de seguretat mereix un capítol a part. Després de posar molts i molts ulls, sé reconèixer amb un cop d'ull valgui la redundància quins són els de més qualitat: han de tenir el piu llarg i acabat en punxa. Si tenen el piu curt i més aviat arrodonit, costa molt més posar-hi la pletina, amb la qual cosa solen ser menys segurs. I si a més l'ull ha de travessar dos teixits en aquest cas, el cos i les ulleres, els que tenen el piu curt estan absolutament descartats. És per aquest motiu que els meus Mínions tenen uns ulls més grossos del que volia en principi: entre el meu stash, vaig optar pels de 12 mm, que complien els requisits esmentats.

I és que la botiga en línia del meu proveïdor d'ulls de seguretat va tancar i encara estic buscant un substitut, entre altres coses perquè moltes botigues tenen ulls de 6 mm, de 8 mm i de 10 mm. Però jo filo prim i també en faig servir de 7 mm i de 9 mm, a més de tenir-ne algun parell de 12 mm. Així que aprofito per preguntar-t'ho: on compres tu els ulls de seguretat?

I parlant d'ulls, també seran peculiars els ulls de la parella amigurumi que arribarà al blog a finals de mes. Sí, serà Halloween. Ja saps per on van els trets?

10 comentaris:

  1. Como te dije, me encantan los Minions y sus películas, te han quedado muy bonitos! Yo los hice en tamaño normal y en miniatura, así como gorro para niños y uno para adultos.
    Sobre los ojos, te diré que los compro en aliexpress ante la dificultad de comprar tamaños muy pequeños o alguna vez muy grandes, mi experiencia ha sido buena y consigo ojos desde 2mm. Espero que te ayude.
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Y seguro que en AliExpress están bien de precio! Voy a ver... Parece que ya tienes experiencia tejiendo Minions... Jajaja. Gracias, Pilar!

      Elimina
  2. Me encantan!!! Me parecen súper divertidos!!!
    No concía a esta diseñadora... y tiene cosas muy chulas... pero es verdad que en este diseño se dejó las bocas... que les dan un toque perfecto!
    Los ojos me gustan así grandes...
    Yo los compro en Etsy, en "yeahshop", tiene de todos los tamaños.... En alguna ocasión he usado "CraftSupprise" para los de color rojo (los uso para las narices de los muñecos de nieve)....

    ResponElimina
    Respostes
    1. He visto algunas tiendas en Etsy pero con los gastos de envío el precio se dispara un poquitín, que tú y yo usamos muchos ojos... Jajaja. Voy a echar un vistazo a YeahShop, a ver qué tal. Verdad que la boca es imprescindible? Menudo descuido! 😉 Un beso, Ana!

      Elimina
  3. Te quedaron fantasticos, igualitos a los de la pelicula, tiernos y divertidos!
    Besos

    ResponElimina
  4. Ayyyyynsssss, adoro a los Minions, seguro que fui uno de ellos en otra vida jaja. Me encanta tu trio, es súper adorable!!!!. Los ojos los cojo en AliExpress . Besito

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja! Gracias, María! Ya he hecho mi pedido en AliExpress... 😉

      Elimina
  5. Ups, he ido a ver los originales... sin boca.... pero ¿cómo es posible? se ven raros, ¿no? Has hecho muy bien en ponerles las bocas, les dan un toque divertido. Me encantan los Minions.

    Bicos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Verdad? Un pequeño fallo de la diseñadora, pero por lo demás el patrón es genial! Banana! 😉

      Elimina