Ja saps que no soc una gran fan de Pica Pau. Reconec que ha marcat un abans i un després en el món del disseny amigurumi, però la publicació de tres llibres seguits en poc més de 5 anys, del 2017 al 2022, amb amigurumis grans, complexos i força similars en estil m'ha saturat. Per a mi, el millor és el primer Animal friends of Pica Pau. A partir d'aquí, el màrqueting va descobrir la gallina dels ous d'or i la va acabar matant. En realitat, en va matar la màgia. Estic segura que les vendes no han fet més que augmentar.
Tot això t'ho explico perquè em va sorprendre que aquest mussol de Pica Pau m'enamorés. És un disseny gratuït que pots trobar al web de Hobbii, una coneguda marca de fil i llana.
El patró és genial. Amb només 11 fileres de tapestry i una bona tria de colors pots aconseguir aquest efecte tan divertit. La resta no té gaires secrets.
Això sí, jo vaig fer alguns canvis en la boina i vaig descartar la bufanda per tal que el tapestry no perdés protagonisme.
I tu, formes part de l'exèrcit de fans de Pica Pau?

Jo formo part de l'exèrcit de Pica Pau. Tinc els tres llibres i una munió d'animals/soldats fets a punt per regalar aquest Nadal! Aquests dies de desànim els seus patrons m'han ajudat a passar el mal tràngol. ❤️
ResponEliminaEs encantador, Judith.
ResponEliminaHas hecho muy bien porque así ese precioso estampado tiene todo el protagonismo.
Adoro como le queda la boina....es que tienes unas manos prodigiosas.
Besitos
Muchas gracias, por el patron, esta bello el buho, su boina lo hace muy gracioso.
ResponEliminaSaludos
Judith