12 de desembre del 2016

Nadal daurat

Ja tinc llesta la meva felicitació de Nadal. La tradició va començar amb un arbre de Nadal i va continuar amb un ninot de neu. Enguany, la protagonista és aquesta pinya daurada amb un llaç vermell, a punt per guarnir l'arbre o qualsevol racó de casa.


El patró és de Planet June. En realitat, és una col·lecció de sis patrons per fer pinyes diferents. Jo he triat el model F, tot i que hi he fet alguna petita variació. Amb el fil Chicago, de la casa Hilaturas LM, i un ganxet de 2 mm la meva pinya fa uns 6 cm. Evidentment la tria del fil ha sigut clau per donar-hi un toc nadalenc. En concret, aquest és el color número 4.


Al començament em costava una mica treballar amb aquest fil però a poc a poc m'hi vaig anar acostumant. A més, el patró és prou fàcil de seguir. El primer pas és teixir en espiral una base més o menys cònica i després fer les escames. El resultat, com tots els dissenys de Planet June, és una reproducció de ganxet molt realista.


Sí, és cert, enguany la meva felicitació de Nadal és poc kawaii. Però per a l'any vinent prometo un personatge molt esperat. De fet, en la meva ment ja està dissenyat i tot.

Per cert, bon Nadal!

8 comentaris:

  1. Molt xula la teva pinya! Sembla complicada de fer. Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, de veritat que no. És més complicat dominar el fil que el patró.

      Elimina
  2. Kawaii potser no ho és, però no li cal per ser una pinya xulíssima!! Bones festes!

    ResponElimina
  3. Me encanta como te ha quedado!!!
    La idea me parece genial, sencilla pero muy muy navideña.
    En mi opinión...un trabajo ideal para estos días ;-))
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es cierto que el dorado es muy navideño. Gracias por la visita, Anni. Un beso.

      Elimina
  4. Jo no sé si es Kawai o no, però a mi em sembla preciosa aquesta pinya! m'encanta com queda i el llaç vermell li dóna un toc molt nadalenc. Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Mabel. La veritat és que queda molt xula a l'arbre. Una abraçada a tu també.

      Elimina