25 de maig del 2020

De mussols, fils i colors

Qui no ha fet mai un mussol amigurumi? Crec que és un dels amigurumis més recurrents. Jo mateixa n'he fet ja algun de fet, el meu primer amigurumi va ser un mussol però en aquesta ocasió em vaig encapritxar d'aquest disseny gratuït de Tarturumies.


He de reconèixer que el mussol em va agradar de seguida que el vaig descobrir a Instagram però era una mica reticent a fer patrons d'aquesta dissenyadora: m'atabalen els blogs plens de publicitat per tot arreu i fa temps ja em va decebre un dels seus dissenys gratuïts, que vaig desfer a la primera de canvi per reutilitzar el fil.

Malgrat la meva reticència inicial, m'alegro d'haver-me decidit per aquest disseny. El resultat és un mussol una mica guenyo i molt divertit. Quant al patró, hi ha molts encerts. Per exemple, sense fer res especial la peça central va agafant aquesta forma que imita les plomes dels extrems del cap. També són molt bona idea els ulls i sobretot les galtes rosades col·locades estratègicament per dissimilar el canvi de color dels ulls. El que no em va agradar gens són les ales i les potes, que he improvisat.

Pel que fa als colors, confesso que vaig triar aquest blau perquè fa temps que s'està morint d'avorriment al calaix dels cabdells no soc jo gaire de blaus i, en època de confinament, no es poden malgastar determinats colors. També vaig pensar que el blau combinaria molt bé amb aquest fil de color groc or de Casa Sol que volia estrenar per al bec i les potes. Ja fa temps em vaig encapritxar d'aquest color, inclòs en el kit de Gallimelmas per fer la família Zorrito, i no he parat fins a comprar-me'n un con de 200 grams. El color em té el cor robat i ja tinc diversos projectes en ment per utilitzar-lo però he recordat un cop més per què soc sempre fidel al meu clàssic Cotton Nature 3.5 de la marca Hilaturas LM. I és que el cotó de Casa Sol, tan de moda i tan anunciat per influencers com la mateixa Gallimelmas, Alimaravillas o Susimiu, és més aspre del que recordava.

Per cert, el groc or no és l'únic color de Casa Sol del qual em vaig encapritxar. Però hauràs d'esperar a la setmana vinent per descobrir l'altre. Només t'avanço que l'he estrenat en forma de pantalons.

8 comentaris:

  1. Me encanta tu buho, es de lo mas simpatico y tierno!
    Besos

    ResponElimina
  2. Qué mono el búho!!!
    Y esa luna??? Me encanta!!!
    Alucina... yo también probé en su día un diseño gratuito de Tarturumies... y no... no quedaba... así que lo dejé a mitad... jejeje
    El color azul me encanta,,, por qué no te gusta?
    No he probado nada de Casa Sol... pero si dices que son ásperos... ni me acerco... jejeje
    Un besote!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La luna, ya sabes... Inventos del tebeo para hacer una foto chula. Jajaja. Pero yo ni siquiera dejé a medias el primer amigurumi de Tarturumies: estaba segura de que no iba a terminarlo. Qué decepción! El azul no me disgusta especialmente pero me he dado cuenta de que nunca lo elijo así por impulso. Tiene que haber algún motivo, como que los otros ovillos se están acabando. Jajaja. Y en cuanto al hilo de Casa Sol, pues tendrá grandes defensoras pero a mí que no me quiten mi Cotton Nature, aunque con 46 colores aún echo alguno en falta. ;) Un beso!

      Elimina
  3. te ha quedado simpaticon tu buhito azul; es verdad que es un bichin que siempre se teje como por que sí, yo he tejido varios y no me gustan nada, pero al final quedan graciosos jaja..un besito.maria:)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, creo que es uno de los amigurumis más socorridos! Jajaja. Quizás porque es pequeño y sin grandes dificultades... Gracias por la visita, María!

      Elimina
  4. Pues mira que no soy yo de búhos,aunque he de confesar que me resultan muy graciosos.Y éste tuyo enamorado de la luna,es una preciosidad,claro que yo sí soy de azules!!!
    A mi me gusta mucho también el algodón de hilaturas LM,aunque suelo utilizar el de 2,5.los de Casa Sol,no los he probado,habrá que hacerlo!
    Me dejas intrigada con los pantalones!
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja! Sí que está enamorado de la luna! Ya veo que en los búhos y el azul no coincidimos pero que las dos somos fans de Hilaturas LM! ;) Yo siempre uso este algodón, salvo excepciones como ésta, en que siento necesidad de un color determinado... Un poco de paciencia hasta la semana que viene: yo creo que los pantalones y lo que va dentro os van encantar. Jajaja. Un beso, Pilar!

      Elimina