11 d’octubre del 2021

Sobre dimensions, formes i colors de tardor

Si fa temps que em segueixes segur que ja saps que tinc predilecció per alguns animals, entre els quals, a més de les guineus, també hi ha els cérvols. Per això, és fàcil deduir que aquest cervatell de Manuska em va robar el cor. 

Però el resultat està a l'alçada de les expectatives? No del tot. No és pas un problema del patró, al qual no puc fer cap crítica, sinó més aviat de dimensions i formes. 

Abans de començar ja em temia que el cap és massa senzill, amb una forma poc definida, però també em va semblar massa gros. I aquí van començar els primers canvis, el menys evident dels quals és un musell una mica més pronunciat.

Seguint amb les proporcions, el cos era una mica rabassut comparat amb unes potes llargues i elegants. Així que també hi vaig fer algunes modificacions.

Pel que fa als detalls, són evidents les diferències: jo vag optar per brodar el musell i per no fer el blanc dels ulls amb feltre per peresa.

Per acabar, va arribar el torn del vestit, que amb tants canvis com havia fet em quedava petit. Però el disseny és tan original cal començar per la cintura i pujar cap als tirants per després baixar i seguir amb la faldilla, tot sense tallar el fil que vaig ser incapaç d'adaptar-lo al meu cervatell. Així que em vaig haver de conformar amb un vestit més convencional, completament improvisat.

Si t'hi fixes, el vestit també és força més curt que l'original. I és que potser és un pèl massa ample i, amb tant de punt doble, ja havia gastat més de la meitat d'un cabdell de color mostassa. El que més greu em sap és que, amb la meva rudimentària tècnica per fer puff stitch, el vestit que era un dels atractius del patró queda força deslluït.

Malgrat tot, després d'aquestes baralles amb les dimensions i les formes, m'agrada el meu cervatell vestit amb aquest color tan de tardor. 

8 comentaris:

  1. Vaya.... pues si que has hecho cambios... *.*
    Pues lo tengo en la lista... que me lo ha pedido una compi... lo ha comprado y hasta me ha traído la lana... Y me daba pereza... pero ahora... ni te cuento! Aunque al mismo tiempo... te ha quedado tan bonita... Jajaja

    Yo el hocico... no lo veo... así que optaría por lo que has hecho tu... mucho mejor bordarlo...
    Lo que no tengo claro... has hecho la cabeza más grande?

    En fin... me parece que te ha quedado preciosa... y el vestido... es verdad que es más sencillo... pero a mi me parece que "casi siempre" menos es más...

    Total, que me encanta!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sííí? Qué casualidad! Tampoco es una diseñadora muy conocida... Estoy impaciente ya por ver tu cervatilla. Yo he hecho la cabeza más pequeña. También he modificado el cuerpo y, en consecuencia, el vestido. En fin, un lío... Pero seguro que a ti te queda genial. Gracias, Ana!

      Elimina
  2. Que linda es Manuska y ese vestido de color amarillo se me ha hecho precioso!
    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Qué ilusión que te guste el vestido, Diana! A mí el color también me encanta pero no me ha quedado tan bonito como el original...

      Elimina
  3. Después de ver el original, creo que los cambios que le has realizado son de lo más acertados, te ha quedado monísima!!
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ay, gracias, Pilar! Tu comentario es una gran recompensa, porque le di muchas vueltas... Jajaja. Un beso!

      Elimina
  4. Venía a ver el ganso oiga!!!... jejeje

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja! Se me había olvidado que tenía la entrada a medio escribir. Y ha sido una semana de locos... Pero ya está publicada! 😉

      Elimina