11 de juliol del 2022

Estiu sí o estiu no

Qui esperava l'estiu amb candeletes? Jo no. Ja he explicat motes vegades que no m'agrada la calor i menys encara les nits tropicals, en què la temperatura mínima no baixa dels 20 ºC. Però és evident que l'estiu té alguns avantatges. Un és la platja. Això sí, a petites dosis, a primera hora del matí, sota un para-sol i amb factor de protecció 50.

L'objectiu de totes aquestes lamentacions és introduir un nou amigurumi, arribat des del fons marí. Es tracta d'aquest cavallet de mar, un disseny inconfusible de Lulu loves the moon

És un disseny de 10, com és habitual en aquesta creadora austríaca. En concret, jo he al·lucinat amb la cua, no només per la forma sinó també per la textura, que crec que s'aprecia a la foto. Malgrat que no és fàcil treballar amb punts invisibles, sobretot per a les que teixim amb una tensió extrema com jo, ha valgut la pena.

També és força original l'arquitectura de la trompa. I no tinc cap queixa de la cresta ni tampoc del cap, que en algun disseny de Lulu loves the moon m'ha fet anar de corcoll.

Només puc criticar les aletes, que no dec haver acabat d'entendre perquè no s'assemblaven gens a les originals. Així que al final va tocar improvisar.

Pel que fa als colors, em vaig encaparrar amb aquest verd aigua. I per a la cresta, com que volia donar-hi un toc diferent, em vaig atrevir amb aquest fil daurat Gatsby de Katia que tenia per casa. Si més no, la combinació és original.

Ah! Me n'oblidava! Un altre dels avantatges de l'estiu són les vacances, que per cert jo començo la setmana vinent. Però el blog no tanca a l'estiu. Així que ves passant per aquí, que m'hi trobaràs.

16 comentaris:

  1. Es un caballito de mar precioso, el color dorado le da un toque muy chulo. Que disfrutes del verano y que no tengamos muchas noches sofocantes, ufff.
    *Besos de colores*

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, Maricarmen! Lo del dorado era un poco atrevido pero es original, verdad? Eso sí, tu deseo de no tener muchas noches sofocantes no se ha hecho realidad... Jajaja. Ya llevamos tres noches entre 22 y 25 ºC. Uf! Feliz verano, a pesar del calor!

      Elimina
  2. Te ha quedado GENIAL... me encanta el color azul y el toque de dorado... GENIAL!!!
    Yo me he atascado con la cresta... no me preguntes por qué...
    Y como encima me llegaron "peticiones"... pues ahí está parado... esperando que me mentalice...

    A mi me encanta el calorcito... si tengo cerca piscina o mar... claro... jejeje
    Y qué bien que ya empieces las vacaciones... y que no cierres!!!

    Besitos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pues mentalízate que la cresta no tiene dificultad alguna, de verdad. Eso sí, yo que suelo ir por libre he empezado con puntos bajos y no puntos deslizados, que siempre es más fácil. Y si te encanta el calorcito es porque no pasas mucho... Jejeje. Ven a pasar unas cuantas noches tórridas y ya me cuentas... 😉 Un besote!

      Elimina
  3. Vi el caballito en Instagram, es amorosito total y super kukis. Me encanta la combinación de colores. Disfruta de tus vacaciones,seguiré visitándote en verano pq siempre es un placer darme una vuelta por tu casita disfrutando de tus creaciones.un besito.maria:)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias, María! Lo de los colores siempre me trae de cabeza. Así que me hace ilusión que te guste esta combinación. Te espero por aquí este verano! 😉 Un beso!

      Elimina
  4. M'apunto al club del " No a la calor"!!! No puc amb ella..., m'aniria directe cap a l'hivern. Quina cucada tan bonica, és molt tendre. Bones vacances. Ptns

    ResponElimina
    Respostes
    1. Benvinguda al club! És que tota aquesta gent que espera l’estiu amb candeletes no sap què és sobreviure amb aquesta xafogor. 😉 Moltes gràcies, Marian! I bon estiu, malgrat la calorada!

      Elimina
  5. Yo quiero verano, quiero sol, quiero playa, piscina, helados, vacaciones y caballitos de mar así de bonitos! ;-))
    Muaks!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Claro, es que tú has hecho una lista de lo bueno! Jajaja! Que ya te he dicho algún año que tenemos que hacer un intercambio y vas a ver lo que es dormir a más de 22 ºC. 😉 Gracias, Ani! Y feliz verano!

      Elimina
  6. Adorei o resultado!! A combinação de cores ficou incrível! Espero que tente tido umas férias excelentes (ou que ainda esteja desfrutando delas)!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ooohhh! Muito obrigada, Carol! As cores são ousadas. Então fico feliz que você goste deles. Ainda tenho alguns dias de férias que vou tentar aproveitar. Bom verão para você também!

      Elimina
  7. Me chifla tu caballito de mar, esa cresta es lo más de lo más. Has acertado de lleno al escoger el dorado. A mí me gusta el verano y el calorcito, pero reconozco que este año estamos sufriendo temperaturas más altas de lo habitual durante más tiempo y eso pasa factura. Está guay ir a la playa y refrescarte en la piscina, pero lo de no poder dormir por el calor ya no se lleva igual de bien. Seguro que tu a caballito de mar no le afecta, es un ser mágico que está por encima de estas cosas mundanas de la temperatura.

    Bicos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ay, el calor, el calor... Ahora me entenderás, porque lo de dormir con calor aquí dura tres meses. Jejeje. Qué ilusión que te chifle mi caballito! Yo también creo que la cresta dorada es muy molona! 😉Gracias, Leti! Bicos!

      Elimina
  8. Es una monada tan gordito y esa cresta dorada que le da un aspecto cautivador!!!
    Besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí que tiene unos kilos de más, ahora que lo dices. Jejeje! Es que le gusta mucho el plancton. Gracias, Pilar! 😍

      Elimina