20 d’agost del 2018

En Rainbow, el faune que viu allà on neix l'arc de Sant Martí

En Rainbow, el faune, va ser la meva participació en el concurs de disseny de criatures màgiques d'Amigurumi patterns i ara està disponible a la meva botiga d'Etsy.


Tot i que l'he tingut aparcat uns mesos, la meva última de setmana de vacances vaig fer les fotos del pas a pas i aquestes últimes setmanes he editat les fotos i he enllestit el patró. En total, un arxiu de 12 pàgines i més de 35 fotos, com sempre disponible en català però també en espanyol i anglès.

És cert que en el concurs no va quedar especialment ben classificat concretament es va classificar en la posició 268 d'un total de 707 participants però ja saps que el nivell és molt alt i que la competència és ferotge. Deixant de banda les classificacions i les comparacions, i amb tota la modèstia, crec que el meu faune és força original. De fet, la meva primera norma a l'hora de dissenyar un amigurumi, tant gratuït com prèmium, és no dissenyar res que ja estigui dissenyat; això sí, ben dissenyat. 

Tornant a l'originalitat del faune, ja saps que m'agrada jugar amb les formes i no limitar-me a encaixar peces més o menys esfèriques i més o menys allargades. Així que m'encantava el repte de les potes de cabra, d'un cos amb alguna forma accentuada, com el cul o la panxa, d'uns braços moldejats... En aquesta ocasió, a més, els colors i les textures també han contribuït a l'originalitat: el cos verd menta, les banyes dels colors de l'arc de Sant Martí i el fil tipus peluix per fer el cabell.



El resultat de tot plegat és en Rainbow, el faune que viu allà on neix l'arc de Sant Martí. Tot un repte que no se m'hauria acudit si no fos pel concurs de disseny d'Amigurumi patterns, que per cert està a punt de publicar un llibre amb una selecció dels amigurumis presentats a concurs. Impacient per assumir un nou repte, ja em pregunto quin serà enguany el tema del concurs.

6 comentaris:

  1. Espectacular Judith. Una currada enorme!!! Jo penso que la teva és una gran posició!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Almudena! Els teus comentaris sempre són una injecció d’autoestima! Un petonàs.

      Elimina
  2. Es precioso!y eso no se puede juzgar en un concurso...ya sabes que intervienen mil factores.
    En mi opinión de tejedora de amigurumis, creo que es una pasada, las formas de las patas de este fauno son de 10, y el resto de detalles también.
    Felicidades por este currazo.
    Muaks!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias, Ani! No sabes la ilusión que me hace tu comentario. Si es que sois unos soles levantando el ánimo a cualquiera... Mil besos.

      Elimina
  3. A mi me parece una pasada... el amigurumi y la posición en el concurso... que al final no se sabe muy bien cómo están calificando...
    La forma de las patas es genial... y el pelo... una pasada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mil gracias, Ana! Eso es un piropazo en toda regla! Un beso grande.

      Elimina